Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Grynisen - 4 januari 2009 16:22

Det är kallt ute, -9 grader. Men det hindrar inte mig från att köra igång grillen :-) Idag ska vi grilla fläskfilé och till det blir det ört-  och vitlökskryddad klyftpotatis. Sååå gott!!!! Funderar på att ta ett glas vin till maten, det händer allt för sällan.


Till efterrätt blir det äpplekaka med vaniljsås *MUMMA* Idag är det svulla-dag *HAHA* Det tillhör mer till vardagen hos oss, men snart blir det tvärtom.


Nu ska jag lägga på köttet på grillen *kurr i magen*

Av Grynisen - 4 januari 2009 14:03

Oj oj oj... det behövdes verkligen. Det har inte städats ordentligt sen i december nån gång. Bara dammsugning och lite lättstädat emellanåt.


Nu har vi röjt en del, dammat överallt, dammsugat soffan (där det låg en hel popcornfabrik), plockat undan till förbannelse + börjat ta bort tomtar. Resten av julen ska jag ta bort på tisdag tänkte jag...


Nu har barnen varsin kompis här, skönt faktiskt. Fliz och hennes kompis leker med Pet Shops, och Whille och hans kompis spelar Wii....


Själv ska jag kolla lite bloggar, ta mig en kopp te och sen bra vara.... :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards