Direktlänk till inlägg 28 augusti 2008

Hells Kitchen och Godnatt

Av Grynisen - 28 augusti 2008 22:17

Sitter och tittar på näst sista avsnittet av Hells Kitchen. Gillar verkligen Gordon Ramsey, tror att jag har sagt det förr i bloggen. Han är det mest ilskna kock jag sett men samtidigt så är han en av de kockar som gör den godaste maten, har de finaste restaurangerna och respektfull personal. Jag skulle så gärna vilja besöka en av hans restauranger :-)


När Hells Kitchen är slut så måste jag verkligen lägga mig. Imorgon ska jag upp senast klockan 5.15, väcka barnen klockan 5.45 och sedan lämna på fritids runt klockan 6.30 För ett år sen och fram till i början på februari var det så här barnen hade det mån- fre och jag är SÅ GLAD att de normalt sett inte behöver ha det så längre.


Micke är iväg på Akupunktur-läger med skolan, de åker till Öland en gång om året i slutet på sommaren, så även i år. Så jag är gräsänka till på söndag vilket oxå innebär att jag lämnar barnen imorgonbitti. Men det är ju som sagt bara i morgon, sen har vi helg tillsammans. Det känns skönt :-)



 
 
Helén

Helén

29 augusti 2008 10:09

Jag har sett Hell's kitchen någon gång och tycker också att det är kul, kommer dock aldrig ihåg vilken dag och tid det går.

Hoppas ni får en härlig helg tillsammans, du och barnen! :)

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

29 augusti 2008 13:15

Du är nominerad i min blogg. Ville bara säga det nu. Kram från Maria som är på väg till Ikea

http://mariashuvud.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards