Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Grynisen - 24 augusti 2008 20:30

Vilken härlig sommardag det har varit. Efter mitt väninnebesök så gick jag och barnen ut med katterna och marsvinen på tomten. Där satte jag mig i solstolen och njöt en stund, riktigt skönt :-)


Snuvan håller i sig, och emellanåt TOKNYSER jag... Helt vansinnigt *suck* Pratade med syrran förut, hon oxå tokförkyld. Men hon har jätteont i halsen och värsta hostan, så hon ska till läkare imorgon. Får hoppas det är något bakteriellt så hon kan få medicin iaf.


I övrigt mår alla i famijen bra. Whilles snuva är borta så jag hoppas att Fliz oxå slipper det.


Nu ska jag och Micke avverka lite Greys igen :-) Man får ju passa på *hihi*

Av Grynisen - 24 augusti 2008 13:37

Mmm näsan sitter där den sitter.... Täppt och eländig men inget annat. Så jag får vara nöjd med det och även tacka mina bortopererade mandlar *fnissar*


Det har varit storstädning idag... Behövdes verkligen. Tvättat sängkläder som nu står ute och soltorkar, dammning och dammsugning. Tvätta golven blir det ikväll, hinner inte nu.


Om en stund kommer en fd arbetskamrat från IKEA hit och fikar. Vi har inte sett varann sen februari så det är verkligen dax. Det ska bli jättekul!!!


Nu får jag hasta vidare!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards