Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Grynisen - 9 augusti 2008 17:30

Kolla in dessa ursnygga muggarna från Filippa K....


Det var min syrra som fick upp mina ögon för denna snygga serie som jag först bojkottade helt och hållet.


Nu är jag själv ägare till dessa muggar, den svarta till höger på bilden som heter Coffee/Tea svart och en annan som finns inne på deras hemsida som heter Coffee/Tea deco svart. Den finns i ännu flera utföranden än vad som visas på bilden  men jag tyckte dessa två var snyggast. De säljs i två-pack så jag köpte 3 paket av varje, totalt 6 muggar randigt och 6 muggar svart.


I framtiden när vi har en snygg espressobryggare så får vi ju självklart komplettera med espressomuggarna oxå *ler stort*


Så är någon sugen på kaffe i en snygg mugg, kom hem till mig ;-)





Av Grynisen - 9 augusti 2008 12:32

Kände bara hur ludet det var över allt *ler* Men nu har jag dammat av hela nedre våningen, även dammsugat. Torka golven gör jag ikväll, lättast när barnen har lagt sig. Tvättmaskinen får oxå jobba, andra maskinen körs just nu. Tvättar fleecefiltarna som vi har i soffan, ganska gott att fräscha till de så det luktar gott....


Får se om jag drar igång och dammar övervåningen sen oxå, borde ju göra det för helhetskänslan.


Jag har även tänt ett av mina favvo-Yankees, Vanilla-Lime.... Det luktar så jäkla gott. Nästan så jag vill äta ljuset för att få känna smaken :-)

Av Grynisen - 9 augusti 2008 01:17

Nu ska jag lägga mig. Tror jag har sett de sista sex avsnitten av säsong två med Greys Anatomy nu ikväll. Micke har sovit igenom (från och till) de sista två...


Imorgon kväll är det dax för säsong tre. Det beror väl iofs på om Micke orkar. Han ska vara på kurs hela helgen inom Krav Maga, en kampsport. Så risken är ganska stor att han är JÄTTETRÖTT imorgon kväll...





Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards