Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Grynisen - 8 augusti 2008 19:26

Filmen var uppskattad och stundtals väldigt mycket humorkänsla, det gillar jag :-) Efter filmen var vi tvungna att köpa ett par skor till Fliz, hon hade sån jätteond skoskav. Hon fick ett par jättefina ballerinaskor i vitt skinn (imitation) och hon var såååå nöjd. Köpte även tre par örhängen till Fliz.


Sen var det dax för lite handlande och godispåsen. På vägen hem beställde vi thaimat *mumma* Tom Whille smakade lite idag, annars brukar han bojkotta thaimat totalt. Han åt chickybits och ris istället.


Efter middagen gick vi ut med katterna, även marsvinen tog vi ut på gräsmattan så de fick njuta en stund. Jag och Micke oljade utemöblerna med teakolja. Så fina de blev igen :-)


Nu ska vi njuta av fredagens lugn och även ladda igång för kvällens Greys-omgång *blink*

Av Grynisen - 8 augusti 2008 12:05

Idag ska vi alla gå på bio idag. Vi ska se Kung Fu Panda. Barnen har velat se den sen första reklamsnutten sågs på tv. Men jäklar vad dyrt det är att gå på bio. För mig, Micke och barnen kostar det 300 kr *GAAAAAAAAAAH* Det är dyrt för en barnfilm....


Övrigt idag blir det väl lite handling av mat och frukt till helgen. Vi funderar även på att köpa skrivbord till Whille. Jag har hittat ett skrivbord + hurts på IKEA som skulle passa perfekt :-) Vi får väl se om det blir idag eller någon annan dag....

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards