Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Grynisen - 7 augusti 2008 20:43

En återkommande sak i mitt liv numera *fnissar*

Av Grynisen - 7 augusti 2008 19:05

Det blev inget Lisse idag..... det blev ingenting. Vi har varit hemma och bara varit idag. Jätteskönt tycker jag själv. Jag har tvättat, bytt sängkläder, latat mig i soffan och nu ätit middag :-)


En ganska skön dag om jag får säga det själv, men Whille är rastlös. Han har iofs träffat en kompis en stund, men därefter bara varit hemma.  Fliz däremot har pysslat i vanlig ordning, hennes senaste tanke är att hon ska bli en uppfinnare *ler* För ett tag sen var det trollkarl. Så nu råkar vi ut för både det ena och det andra här hemma :-)


Vidare idag blir nog lika lugnt.... Inga planer alls...


Dock är väl kvällen bokad *flinar* Ni vet vad.... *njuta*

Av Grynisen - 7 augusti 2008 10:04

Micke har redan åkt iväg, skulle göra ett ärende. Barnen tittar på tv och jag själv sitter här vid datorn lite.


Whille ropar att han vill ha frukost så det är väl bara att fixa iordning det.


Vad som händer idag har jag ingen aning om.... Vi har pratat om Liseberg men vi får se. Vädret är ju inte på topp, men å andra sidan är det lite folk på Lisse då oxå :-)


Vi får se vad som händer.... semester semester!!!

Av Grynisen - 7 augusti 2008 01:28

Nu har vi tittat färdigt från avsnitt fem till tio, säsong två av Greys *njuta* 


Jag blev lika gripen av avsnitt fem (eller var det sex) som när det gick på tv. Det handlade om en stor olycka där dryga 200 personer dog. En ung tjej och en äldre man fastnar ihop på ett järnrör... Det slutar med att tjejen är tvungen att dö för att komma loss från röret. Otroligt gripande!!!


I övrigt... snurrigt och kärleksgripande mellan McDreamy och Meredith...


Fortsättning imorgon ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards