Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Grynisen - 30 juli 2008 22:33

Så har vi bestämt att vi inte åker till Halmstad på fredag :-( Vädret ska ju bli regn regn och mera regn (självklart på min semester IGEN) Det känns jättetråkigt, men vi känner att det blir jobbigt att spendera ännu flera regniga dagar där med tanke på att barnen blir så rastlösa...


Vad vi hittar på hemma vet vi inte riktigt än. Vi pratade om att ta dagsutflykter, självklart beroende på väder. Men Liseberg funkar ju även vid regn, mindre besökare då *ler* Barnen bryr ju sig inte om vädret, bara de får åka :-) Är det ännu bättre väder någon dag så kanske vi sticker till Skara Sommarland... Vi får se helt enkelt!!!


Det är synd att vädret styr så jäkla mycket... Man blir lite matt!!!

Av Grynisen - 30 juli 2008 18:56

Oj oj vilken dag.... Fullt ös, lite personal och JÄTTEVARMT inne *phuuuu* Det har känts som värsta träningspasset idag på jobbet, toksvettigt och massa projekt att fixa.


Imorgon har jag minst lika mycket till att fixa. Vill ha så mycket som möjligt förberett när jag går på min lilla semester på fredag eftermiddag.


Snart ska jag ta mig en dusch och sen njuta av barnen och maken.

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards