Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Grynisen - 10 juli 2008 20:55

Här plockas det fram, planeras, skrivs lappar och mycket annat inför imorgon. Alla kläder är packat, hygien, leksaker och en del annat fixas imorgon innan vi åker.


Jag har ju turen att sluta senast klockan 14.45 imorgon. Där efter är det raka spåret hem, packa in i bilen, fräscha mig lite och sen *tjooooff* iväg.... iväg till vårat smultronställe, Halmstad :-) Där ska vi vara som längst till nästa söndag. Det ska bli såååå härligt.


Syrran och hennes sambo följer oxå med. Vi ska bo hos Mickes mormor, en underbar gammal dam som älskar att ha besök, ju fler desto bättre!!!


Vi har beställt fint väder med mycket sol


Det känns skönt att vi har "husvakt", man vet aldrig vad det är för objudna gäster som kan stryka runt hörnet annars *suck*


Nä, en tvätt till att hänga upp och en till in i maskinen. Lite "Hells Kitchen" i soffan om en timme sedan kudden :-)



Av Grynisen - 10 juli 2008 06:10

1 morgon kvar!!!


Åhh vad jag hade velat sova vidare nu *suck* Så jättetrött är jag. Varje torsdag börjar jag klockan 7.15, detta pga att affären är öppen längre ( till kl 20) vilket innebär att vi är uppdelade så att hälften börjar tidigt och hälften sent. Självklart ville jag ha tidigt, men det känns oxå när man slutar klockan 18.15 dagen innan. Men det fixar sig :-)


Jag kommer börja klockan 7.15 även imorgon, har bytt tid med min kollega. Då kan jag börja min semester redan runt klockan 15 *JIPPIE* Den är inte fel....


Dagen idag bjuder på solsken, runt +20-24 grader!!! Synd att den dagen inte kunde vänta två dagar iaf... Men Micke och barnen får en fin dag, det är de värda! Tyvärr ska det ju bli regn redan imorgon igen, det känns ju lite trist :-(


Nä nu är det sminkning som gäller sen iväg och jobba!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards