Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Grynisen - 8 juli 2008 19:59

Så sjunger vi tillsammans *fnissar*


Amanda och Brolle kan ju vara nått att höra hoppas jag :-)

Av Grynisen - 8 juli 2008 19:37

Jag har fått en hel del gjort på jobbet idag. Jag och min kollega, vi som har presentavdelningen ihop, passar nu på att städa när det är lugnt. Städa, torka av, skylta om och planera lite REA. Det känns så otroligt skönt efteråt :-)


Dagen har gått fortare idag trots huvudvärk även idag. Jag dövade den med en Ipren så det känns inte så illa som igår.


Efter jobbet åkte jag och hämtade Fliz som var hos en kompis. Där har hon varit hela dagen så hon var jättenöjd och glad. Whille har ju haft fullt upp han med. Han har ju massor med kompisar så han hittar ju ofta någon att leka med.


Nu ska jag ta mig en avkopplande dusch och sen mysa till det i soffan med Micke och barnen.

Av Grynisen - 8 juli 2008 07:24

3 mornar kvar!!!


Så är det tisdag och höstlikt väder ute. Det regnar och visar sig iofs som liknande väder förra året *hmmm*  Men självklart får det gärna regna denna veckan, lättare att jobba då + att vår nu liiiiite smågröna gräsmatta växer till sig ordentligt.


Idag händer det väl inte så mycket. Barnen och Micke har inget planerat så det blir en hemmadag vilket barnen säkert uppskattar. Whilles bästa kompis kom hem från seglingen igår så de kommer säkert leka idag. Fliz har ju ingen direkt kompis än men hon kommer säkert pyssla lite här hemma, titta på film och leka med pappa :-)


Hoppas för min egen del på lite mer action på jobbet idag. Igår var det väldigt lugnt och det gör ju oxå att dagen blir ganska lång. Jag hade huvudvärk hela eftermiddagen och kvällen. Dock lugnare på kvällen...


Nä, nu är det dax för sminkningn innan avfärden *fnissar*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards