Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Grynisen - 3 juli 2008 23:09

Ja när det är + 31 grader ute så förstår ni säkert hur mycket vattning som behövs till vår blivande gräsmatta. Igår tokvattnade Micke för att jorden inte skulle bli så torr idag. Men det kändes ju som ett skämt nu ikväll *haha* Jorden var ju stekt!!!


Men Micke vattnade vidare ikväll igen, dock i mindre skala än igår. Imorgon kör vi med vattenspridaren igen... Jäkligt skönt att ha en sånn. Sen är det ju spännande att se om häckpinnarna kommer ta sig. Även där gäller det ju att de inte får torka ut....


Nu ikväll har jag hjälpt Fliz att plocka lite på hennes rum. Hon vill ju så gärna kunna städa men har väldigt svårt att få iordning. Dessutom hittar hon hundra sidospår innan hon ens hinner lägga in en sak på den rätta platsen :-) Vi kan väl säga så här, städerska kommer hon inte att bli som stor tjeja *fnissar*


Nu är det dax även för mig att sova. Jag hoppas att jag slipper bajsdoften i sovrummet inatt, eller en ulkande katt tidigt på morgonen :-)

Av Grynisen - 3 juli 2008 18:38

Ä N T L I G E N


Idag var det klippning på schemat igen


Micke var förbi den lokala frisören idag för att kolla om det fanns någon tid.


Bokat och klart :-)


Så nu är jag klippt igen!!!


Imorgon ska det handlas hårfärg, tror det blir någon "chokladton" och så gör jag lite snygga blonda slingor till det.


K A N O N S N Y G G T!!!





Av Grynisen - 3 juli 2008 18:11

Här vid datorn satt jag imorse runt klockan 6 för en liten stunds bloggande. Då funkade inte bloggagratis.se :-( Sååååå typiskt!!!


Jag ville ju gnälla lite, gnälla om mina katter. Men jag kan ju göra det nu istället *flinar*


Bajskatten (som min vita katt numera heter) såg till att bajsa i sovrummet igår klockan 23.55 Jag vaknade av värsta oset *urk* Att sen få bort den aromen ur mitt mysiga sovrum var som bortblåst.... Jag andades in bajslukt varvat med ättika. Inte det mysigaste direkt *suck*


Imorse kvart i sex väcks jag av att min andra katt spyr i hallen *suckar igen* Självklart hade han käkat nått hö-strå som marsvinen skvätt ut på golvet. I det läget är det ju bara att gå upp och se glad ut. Min klockan skulle väcka mig klockan 6, så det var ju inte hela världen, MEN ÄNDÅÅÅÅ :-(


Vi får väl se hur denna kvällen och natten blir, skönt att det är fredag imorgon iaf!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards