Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Grynisen - 2 juli 2008 06:38

Veckan går fort.... 8 arbetsdagar kvar *fnissar* Härligt!!


I natt har jag sovit jättekonstigt. Drömt MASSOR, men nu minns jag inget av drömmarna förutom den sista, eller jo, jag minns två kom jag på nu.


Den sista drömmen var att Fliz fick massa konstiga prickar på kroppen. Stora röda, som 50-öringar på framsida kroppen. Ner mot midjan var det mindre prickar, som knappnålshuvuden. Då sa vi att hon måste ha Röda Hund.... men samtidigt vet jag att jag tänkte i drömmen att så ser ju inte Röda Hund ut!?


Drömmen innan var om nått grönt kök, alltså kakel som var i olika små gröna färger. Luckorna var ärtgröna, och jag vet att min syrra tyckte det var såååå snyggt när jag skickade ett mms till henne för att visa....


Nu kommer jag på ännu mera, men varför redogöra för drömmar. De är ju allt annat än förståliga :-)


Idag ska Micke, om han inte ångrar sig, sätta häckpinnarna som vi har. Vi fick ju massa häckpinnar av Mickes föräldrar. De satte vi i vatten där de nu har utvecklat rötter... Så förhoppningsvis fortsätter de att ta sig när de sitter i jorden. Om två år bör det se ut som en häck. Det viktiga är ju att klippa ner pinnarna så att de börjar grena sig.


Själv ska jag ju strax till jobbet, ännu en dag. Lunchen blir ute i solen tänkte jag. Jobbet ligger ju precis vid hamnen i Göteborg, eller början av Göta Kanal. Vi kallar det bara för älven egentligen. Men jag har för mig att det är början till Göta Kanal iaf :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards