Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Grynisen - 13 juni 2008 19:09

Ja trots den beryktade dagen så har jag inte haft någon otur alls :-) Iofs är inte dagen slut, men jag känner mig trygg i mitt hem!!!


Jag fick jobba över idag, en person var sjuk så jag ryckte in i kassan sista timmen. Egentligen skulle jag slutat klockan 16.45 men det blev klockan 18.15 Lite surt på en fredag, men lite "goodwill" är ju aldrig fel!!!


Om en stund kommer syrran och hennes sambo hit. Vi ska spela spel och ha en kul kväll. Jag och syrran ska till stan imorgon och göra våra naglar, sen shopping :-) Micke och Rickard ska köra jordfräsen på vår tomt *ler*



Av Grynisen - 13 juni 2008 06:51

Så är det då en härlig fredag idag :-) Solen skiner konstigt nog ute, men det ska bli sämre under dagen tyvärr.


Idag ska Fliz på cykelutflykt med dagis. Alla i 6-års gruppen gör denna utflykten varje år. De har med sig fika och bjuds även på glass vid slutstationen som är någon kilometer bort!!!


Annars är allt som vanligt. Whille är redan vaken och är uppe och sällskapar mig nu på morgonen, mysigt. Fliz sover som vanligt, ska väcka henne innan jag går så vi får pussa och kramas lite :-)


Nu är det dax för påsättning av smink och ätande av frukost!!!!


PS... Steff, nu har jag åtgärdat *fnissar*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards