Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Grynisen - 10 juni 2008 20:26

Något jag normalt sett aldrig gör... jag ska kolla fotbollsmatchen Sverige-Grekland *fnissar*


Både jag och Micke ska kolla, och vi är egentligen totalt ointresserade!!! Men någon gång ska man ju bryta den trenden.


Whille var jättebesviken att han inte fick vara upp och titta på matchen han med. Men det blir ju alldeles för sent med tanke på skolavslutning och upp tidigt i vanlig ordning! Men har var tillslut nöjd med att jag berättar resultatet för honom :-)


Nä nu är det dax..... HEJA SVERIGE!!!!!!!!

Av Grynisen - 10 juni 2008 19:33

Om ni är som mig, alltså ÄLSKAR YANKEE CANDLES, så måste ni testa följande dofter som jag har förälskat mig i *ler*




Det är riktiga sommargoda dofter som får mig helt glad :-) Just nu har jag tänt en Vanilla Lime här hemma och det luktar så jäkla gott!!! En varm härlig doft, lite söt men ändå så jäkla fräsch.

Av Grynisen - 10 juni 2008 06:40

Trots att jag visste att vädret skulle bli sämre så är det nästan en liten besviken känsla över att det blåser, har regnat och är +16 ute. Samtidigt så hoppas jag att det regnar igång ordentigt idag för det behövs, men ändå vill vi ju ha soooool :-)


Fördelen med sånt här väder är att det blir skönare att jobba. Igår hade vi +26 grader inne i affären. Ventilationen är ju inte den bästa om man säger så *phuuu* Idag hoppas jag på betydligt skönare känsla.


Det är sista simskolan idag så det är uppvisning, men tyvärr jobbar jag så Micke får vara med då. Så idag när jag slutar ska jag mysa med mina barn. Jag har ju inte hunnit vara med Whille så mycket med tanke på att han kom hem vid halv sju på söndagskvällen, och igår var ju jag hemma sent.  Men sen är det ju inte säkert att han vill mysa med mig *HAHA* Kompisarna är ju viktigare... :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards