Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Grynisen - 8 juni 2008 20:57

Vid halv sju ungefär kom en solbränd kille hem till oss :-) Whille hade haft en jättebra helg, åkt båt, ätit massor med glass, varit uppe sent på kvällen, fiskat krabbor och mycket mycket mera!!!


Whille slängde sig om halsen på Micke och kramade JÄTTEHÅRT *ler* Sen pratade vi och Whille berättade om sina 50 timmar han varit ifrån oss *haha* Ja det hade han fått hjälp att räkna ut!!!


Sen gick vi in i badrummet för en duschning och då kom tårarna på mina gosekille. Han grät stora tårar och snyftade om hur mycket han hade saknat mig *ler ömt* Jag sa att jag hade saknat honom massor men att jag var jättestolt över att han hade varit iväg i två dagar. Så efter en stund lugnade han sig och fortsatte berätta vidare om sina dagar på båten!!!


Nu innan han skulle lägga sig så sa han att han gärna ville åka iväg igen nästa helg *ler* Det är ju ett bra betyg :-)

Av Grynisen - 8 juni 2008 18:15

Klicka gärna här för att ge mig en skjuts i tävligen :-)

Av Grynisen - 8 juni 2008 17:08

Även idag har vi varit vid havet, helt underbart!!! Det har blåst lite mer idag så periodvis tyckte jag det blev lite kallt *ler* Men annars en jätteskön dag!!


Vi köpte med oss grillad kyckling och potatissallad till stranden. Vi hade även med saft, kaffe, vattenmelon och kakor!


Jag och Fliz fiskade krabbor en stund. Vi fick 5-6 stycken varav två som var lite större :-) Ett tag hade vi tre andra barn som satt med oss och tittade när vi fiskade....


Nu är vi hemma och njuter av lugnet och tystnaden. Whille bör väl komma hem snart, saknar min prins jättemycket. Ska bli så härligt att se honom idag igen *ler*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards