Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Grynisen - 27 maj 2008 22:20

Jag hittade en länk på Marias sida om ett kvinnlighetstest :-)


Här är mitt resultat:


Din poäng: 296
Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!


Vill du oxå testa? Klicka här

Av Grynisen - 27 maj 2008 16:09

Idag var det ju simskola igen, och åter igen ett simmärke att sätta på medaljskölden för barnen. Denna gången blev det silversälen, jättesöt liten medalj!!!


Så här står det om silversälen:


VAD: Simma 25 meter bröstsim på grunt vatten. Bogsering 10 meter av jämnstor kamrat i livboj.


VARFÖR: Lära eleven förlängda armen och att aldrig simma ut till en nödställd utan flythjälp, till exempel livboj.


HUR : Eleven simmar ut till ”nödställd” som ligger 10 meter ut i vattnet, låt den ”nödställde” lägga händerna på livbojen och bogsera tillbaka till kanten.



Av Grynisen - 27 maj 2008 07:14

Har precis kommit ur duschen, tröttheten finns fortfarande men har man inplanerade saker så har man!!


Nu på morgonen ska jag på kvartsamtal på dagis för Fliz. Det ska bli intressant att höra. Fliz har det ju stundtals ganska jobbigt på dagis just pga en annan flicka som är väldigt dominant. Fliz stöts ofta utanför och får inte vara med och leka osv. Detta vet dagis om och de försöker verkligen styra så att det inte blir så.... men men


Efter kvartsamtalet åker jag till syrran. Äter lite frukost med henne och kollar läget stund.


Sen är det ju tisdag idag, och tisdagar innebär ju alltid en del extra. Simskola och fotboll :-) Dessutom måste jag hinna handla idag för imorgon ska vi alla med dagis på utflykt. Då ska vi ha matsäck med oss!!!


Fullt ös idag mao!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards