Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Grynisen - 20 maj 2008 19:32

Idag har det varit riktigt kul på jobbet, detta trots att inget speciellt har hänt. Men jag blir glad av att jobba där. Det är alltid trevliga glada kunder, de småpratar lite, berömmer affären och det bara är en skön atmosfär :-)


Jag har småfixat lite med arrangemang inför Mors Dag på söndag. Det blir säkert en hel del "sista-minuten-handling" för en del i slutet på veckan. Då är det kanonbra att ha fixat lite fina kombinationer med t ex servetter och ljus, aromalampa med Yankee Candles smältvax, ett fat med ljus och sand mm. Jag kan verkligen göra hur mycket som helst, det är sååå roligt!!!


Nästa vecka är ju min sista vecka i affären. Det är med blandade känslor som jag slutar, det känner jag verkligen. Men tyvärr styr pengar och bekvämare arbetstider. Jag sa till ägaren till affären idag att jag gärna hoppar in extra någon lördag om det behövs :-) Så jag hoppas att jag får göra det oxå!!!


Tillbaxs till verkligheten igen! Nu ska jag gosa med mina barn en stund innan det är läggdax!!!

Av Grynisen - 20 maj 2008 07:06

Sååå trött jag känner mig. Jag la mig alldeles för sent igår, klockan var över midnatt. Jag fastnade vid datorn där jag kollade lite saker, sen satt jag och Micke och pratade en stund. Helt plötsligt är klockan massor!!!!!!


Det hade varit bättre att få vara ledig idag känner jag *hihi* Men nu är det bara att sätta igång. På med sminkningen, fixa frukost, väcka Fliz som fortfarande sover, ta fram kläder, gosa och mysa lite med barnen, ge alla djur mat mm mm


Jaja.... så är det ibland :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards