Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Grynisen - 8 maj 2008 21:11

Ja vilka är det tro *ler* Så klart mina goa ungar!!!!


Idag vid klockan 16 kom Micke till mitt jobb och lämnade av två energifulla ungar som dock tyckte det skulle bli kul att vara med mig på jobbet. Micke skulle hålla ett pass i box så då sa jag att barnen kunde vara med mig i affären.


Första stunden så kände jag bara "SHIT".... Hur ska det gå med Whille och Fliz här i två timmar *suck* Men efter nyfikenhetens behag så började Fliz greja i barnhörnan. Sedan kom de på att man kan slå in paket och sätta fina snören på *ler*


Så det var det mest roliga. På mitt jobb slår jag in mycket presenter som folk köper, därav fina omslagspapper och färger på snören. Både Fliz och Whille älskade "band-strimlaren" (även min favvo) Den delar alla snören till små smala strimlor och det blir så jäkla snygg detalj på paketen.


När vi åkte hem så sa Fliz att hon längtar tills hon får vara med mig på jobbet igen *ler* Sötnosen....

Av Grynisen - 8 maj 2008 07:03

De senaste dagarna har ju varit helt underbara vädermässigt :-) Solen ger otroligt med energi och man blir så glad *ler*


Barnen går till skolan i shorts/kjol/klänning och tycker att det är jättehärligt. Inga tjat om mössa, knäppa jackan osv. Vädret är såååå härligt!!! Hoppas det forsätter så.


En kund sa till mig igår att helgen ska bli kanon med temperatur upp mot +30(!!!) grader, kan det verkligen stämma?? Det låter ju helt fantastiskt OM det är så...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards