Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Grynisen - 3 maj 2008 22:26

...klädsel: Dagen var svart linne, svarta leggings, svart kjol och en svart tröja med bruna ränder.... (väldigt svart *HAHA*) Kvällens är svarta leggings, svart linne och en munkjacka... Skitsnyggt, jag vet ;-)


...frisyr: Lika snyggt stylat som vanligt.... kan ju inte ha det ostylat för då skrämmer jag folk :-)


...känsla: Trött och fundersam


...doft: Clean, Shower Fresch. Om det nu luktar något fortfarande + deo


...ångest: Nja ingen ångest... mer tankar


...längtar till: En resa till Thailand med familjen


...är sugen på: Att köpa den snygga jackan som jag såg tidigare idag


...måste göra: Deklarationen *ler* Alltid ute i sista sekund


...vill inte: Vara en blekfis... mera sol åt folket :-)


...planer för kvällen: Mysig kväll med barnen som numera sover... övriga planer är väl sova om en stund...

Av Grynisen - 3 maj 2008 19:36

Vi bestämde i morse när vi åt frukost att vi njuter av vädret och tar en utflykt till Slottskogen :-) Sagt och gjort, packade med frallor, bullar, saft och kaffe. Whille tog även med sin nya fotboll...


Barnen sprang runt och tittade på djuren. Klappade de som gick, bl a denna fina hästen som stog lite för sig själv!!!


Självklart klättrades det i träd, Fliz var i sitt utforskande stadie...


... medans Whille klättrade upp som självaste Spindelmannen ;-)


Sen innan hemgång blev det lite bollsparkande på ängarna. Blivande fotbollsstjärnan Whille, min son *stolt mamma*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards