Alla inlägg under april 2008

Av Grynisen - 26 april 2008 08:15

En hel timme extra idag än under veckan :-) Det gör ändå en del faktiskt :-)


Om en stund ska jag åka till jobbet igen. Jag jobbar ju varannan lördag fram till stängning klockan 14. Det känns rätt ok trots allt... Där efter åker jag och möter min fantastiska kompis U för en fika och sen vidare till en möhippa där vi två ska ha lite Mary Kay *ler* Kvällen blir inte så sen så jag tror att jag är hemma runt klockan 20. Då är jag ledig i tre dagar!!!!!!!! UNDERBART!!!!


Nu ska jag äta lite frukost, sminka mig och fixa det sista innan jag ska åka!!!

Av Grynisen - 25 april 2008 19:17

Jag kom hem för en halvtimme sedan ungefär... Hemma satt barnen och väntade på att få börja sitt mys. Micke hade sagt att de får vänta tills jag kom hem *ler*


Så nu mumsar de på lite godis, strax ska jag poppa popcorn och ta fram dricka. Sen ska vi bara mysa och njuta över att det är fredag.


Handlingen imorse gick kanon. Jag var där klockan 7 och klockan 8 satte jag mig i bilen för att åka hem. PERFEKT!!!! Unnade mig en god smörgås och sen var det bara att åka igen, då till jobbet :-)

Av Grynisen - 25 april 2008 06:33

Det är inte varje dag jag är uppe så här tidigt, alltså halv sju är inte så tidigt men att gå upp klockan sex är numera tidigt sen jag slutade mitt förra jobb.


Nu är jag iaf sminkad för hela dagen, ska bara dra på mig kläder så är det iväg och handla :-) Vi får väl se hur många som har tänkt likadant som mig...


Jag hoppas handlingen går fort så jag hinner hem och packa upp utan att stressa ihjäl mig *ler* Men det ska säkert gå bra det här!!!

Av Grynisen - 24 april 2008 19:33

Jag funderar på att sticka iväg innan jobbet imorgon för att storhandla!!! Om jag är i affären runt klockan 7 så hinner jag handla och komma hem med all mat innan jag börjar jobbet. Så slipper jag även stressen!! Jag har ingen lust att handla i helgen och inte imorgon efter jobbet, så det känns som om det enda alternativet är just imorgonbitti *gäsp*


Jag jobbar ju även lördag, i affären på förmiddagen och Mary Kay på eftermiddagen. Så handlingen funkar ju inte där heller...


Nä... *bestämt mig*.... Imorgon på morgonen kör jag :-) Ska unna mig en god smörgås då oxå bara för det *ler* Köpa en god grov baguette med något gott på *mums*



Av Grynisen - 24 april 2008 07:53

Solen skiner, jag njuter!!! Det är helt underbart att få vakna upp till sådana här dagar.


Whille har blivit så brunbränd i ansiktet redan, han är ju alltid ute :-) Idag har de en joggingtävling i skolan så han är såååå laddad. Whille älskar allt som har med att röra sig.


Det är ju tvärtemot Fliz, hon gillar inte sånt alls *ler* Hon är mer lik sin mamma *HAHA* Hon är en filbunke, njutare och pysslare istället!!!


Nu ska jag fixa vidare här innan det är dax för dagis, skola och jobb!!!


Ha en underbar dag :-)

Av Grynisen - 23 april 2008 20:45

Två veckors väntan är äntligen över :-)


MISSA INTE!!!!

Av Grynisen - 23 april 2008 19:26

Jag ger Micke en eloge för att min nacke är helt återställd. Idag känner jag ingenting :-)


Micke har magiska händer, däremot gillar jag ju inte nålarna. Men tydligen gav även de resultat. Så har ni rejält ont utan speciell orsak så tveka inte att uppsöka en akupunktör. De små nålarna är otroligt effektiva trots sticket som emellanåt gör riktigt ont!!

Av Grynisen - 22 april 2008 22:07

Då startade jag igång min blogg....


Jag har ingen aning om varför jag skulle ha en blogg egentligen, det var väl lite pga att så många andra hade det :-) *följa strömmen*


Jag är glad att jag har min blogg, det är en fanstastisk dagbok för både mig och mina barn. Nu kan jag ju börja titta och läsa om vad som hände för ett år sen....


Jag trodde aldrig att min blogg skulle bli en blogg som folk skulle läsa, jo några stycken kanske, men absolut inte mellan 200-300 stycken varje dag!!!!!!!! Det är rörande... :-) Ni som läser, fortsätt gärna :-)







Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards