Alla inlägg den 30 april 2008

Av Grynisen - 30 april 2008 19:23

Jag satte klockan på 6.45 imorse med förhoppning av att vakna före Whille...


O det gjorde jag :-)


Sprang och väckte Flizan och Micke och sen satt skönsången igång *fnissar*


JA MÅ HAN LEVA, JA MÅ HAN LEVA, JA MÅ HAN LEVA UT I HUNDRADE ÅR....


Whille tyckte det räckte så, nu var det dax för paketöppning!!!! Star Wars-gubbar till Whilles stora glädje :-)


Väl i skolan var det dax för det årliga springmästerskapet och Whille var tokladdad!!!


Micke var där och fotade och Whille sprang in som 4:e förskolebarnet vilket han var nöjd med.


Även om han poängterar VÄLDIGT ofta att han är bäst *ler*


Sedan firades han i skolan av fröknar och elever, och även där sjöng de JA MÅ HAN LEVA.... :-)


När jag hade slutat jobbet så var det återigen dax för ett besök på Glasscafét. Där fick Whille välja precis vad han ville. Han valde en glassdessert med två kulor + mjukglass + strössel + chokladsås + Kinderägg :-) Mumsigt värre!!!


Hemma igen....


Dax för mer presenter från oss och farmor & farfar, även post från mormor och morfar


Bästa presenten var, som ni ser på bilden, Star Wars Episode III till Playstation 2!!!


Detta spelas för fullt just nu och det ska han väl få göra ett tag till med tanke på att det är födelsedag och ledig dag imorgon :-)


En jättehärlig dag som kommer fortsätta imorgon med mer paket och födelsedagssång!!!



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards