Alla inlägg den 27 april 2008

Av Grynisen - 27 april 2008 20:38

Vi började vår dag med ett besök på Triumfglass Café. Vad vi gjorde där är ju ganska givet *ler* MUMSADE GLASS SÅ KLART :-)


Därefter åkte vi och tittade på cykel till Fliz. Vi hittade en JÄTTEFIN!!! Fliz provade den och den ser ut att passa jättebra. Men vi avvaktar lite till nästa löning...


Sen var det lite affärer som vi gick runt i. Whille visade vad han önskade sig i födelsedagspresent. Micke passade då även på att handla ett PS2-spel med Star Wars som han önskade sig, när vi andra var inne på H&M för att titta på lite kläder.


Barnen fick med sig lite kläder hem, Whille fick fyra t-shirts och Fliz fick en top + 6 par sockar. Det var välbehövliga saker och inte så att det sved i plånboken. Vi avslutade vår shoppingdag med tacobuffé ute på ett matställe. Barnen åt inte så jättemycket, men läsken var ju med i priset så de drack desto mera!!!


Väl hemma har vi tagit det lugnt. Whille har varit med en kompis medans Fliz har varit hemma med oss, tittat på en film och myst lite!!!

Av Grynisen - 27 april 2008 11:11

Jag fick ett ryck och började rensa i Flizens garderob. Shit vad mycket kläder som hon har vuxit ur *suck* Hälften av alla kläder ligger i en hög på golvet nu, redo att skänkas till behövande barn någon stans i världen. Med tanke på rensningen så betyder det ju oxå att vi behöver komplettera en hel del :-) Det är ju alltid det stoooora nöjet *hehe* Men det får vänta lite, måste få en lön först och det är först nästa månad....


Det finns ju ändå en hel del kläder kvar, jag har ju förmågan att köpa "lite extra" *ler* Gillar att klä mina barn och ha många ombyten, det svider ju för plånboken emellanåt!!!


Men men... Sånn är jag :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards