Alla inlägg den 22 april 2008

Av Grynisen - 22 april 2008 22:07

Då startade jag igång min blogg....


Jag har ingen aning om varför jag skulle ha en blogg egentligen, det var väl lite pga att så många andra hade det :-) *följa strömmen*


Jag är glad att jag har min blogg, det är en fanstastisk dagbok för både mig och mina barn. Nu kan jag ju börja titta och läsa om vad som hände för ett år sen....


Jag trodde aldrig att min blogg skulle bli en blogg som folk skulle läsa, jo några stycken kanske, men absolut inte mellan 200-300 stycken varje dag!!!!!!!! Det är rörande... :-) Ni som läser, fortsätt gärna :-)







Av Grynisen - 22 april 2008 21:17

En lång seg dag med få kunder, superfint väder utanför affären och jag själv som bara fick vänta av nästan nio timmar!!! Vänta av ska man väl inte säga men det har varit alldeles för lugn dag för att känna att jobbet varit kul idag. Imorgon kommer det massa varor så då händer det ju lite iaf :-)


När jag kom hem så avlöste jag och Micke varann. Då hade Whille precis varit på fotbollsträning och skulle duscha, göra läxa och äta kvällsmat *phuuu* Micke åkte iväg och tränade och mitt andra jobb, hemmet, tog fart!! In i duschen med Whille, medans han var där inne så började jag steka pannkakor *mums* Sen fortsatte det i samma tempo med tvättmaskin och städning hos marsvinen...


Nu sover barnen sen en dryg timme tillbaka och jag själv njuter av lugnet hemma. Tvätten är upphängd, marsvinen är nöjda och jag här tänt min nya aromalampa med "mangodoft", helt underbart luktar det *njuter*



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards