Alla inlägg den 14 april 2008

Av Grynisen - 14 april 2008 20:55

Jag har tänt flera ljus ikväll, varav fem ljus finns i mina fönster!!!


Ljusen brinner för Engla, men oxå för de andra som råkat illa ut den senaste tiden i form av övervåld. Tänker då främst på "Arboga-barnen" och andra små barn som dött det senaste pga andra människors handlande...


Det som gör så ont i mig, är mina skenande tankar. Tankar om Engla, hennes rädsla, förtvivlan och säker många rop på sin mamma för att sedan dödas. Dessa tankar smärtar i mig, men ändå kan jag inte sluta tänka... Rädslan blir ju oxå att jag relaterar till  mina barn. Att förlora sitt barn är det värsta man kan göra...


Sov gott lilla Engla....


Av Grynisen - 14 april 2008 19:35

Det är resultatet av första långa arbetsdagen, har redan lärt mig en hel del och det är som sagt bara början...

  

Jag har skyltat om ett fönster idag, jättekul!!! Satte upp nyheter som kom idag. Skyltfönstret går i vitt med inslag av svart och vinrött, hur snyggt som helst *ler* Det ska bli spännande att se om kunderna handlar nu, det får veckan anvisa!


Att jobba i denna butiken innebär otroligt mycket fria händer. Jag väljer och roddar om, fixar arrangemang att sälja och gör det mesta för att få en butik som rör på sig!! Det är verkligen en skapande känsla och man lär sig mycket :-)


Imorgon blir min första dag själv i butiken hela dagen. Idag har ägaren varit där från och till, men imorgon är det jag och mina egon! Det är ganska skönt...


Ser fram emot imorgon :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards