Alla inlägg den 12 april 2008

Av Grynisen - 12 april 2008 15:30

Affären jag har börjat i har ju en av de produkter jag älskar mest... YANKEE CANDLES *lööööööve* Jag vet inte hur många gånger jag varit i ljushörnan och luktat idag *ler* Helt underbart!!! Bäst luktar ju helt klart min favvo Clean Cotton *njuter av doften* helt underbar är den!!! Även Granny Smith och Sweet Strawberry luktade fantastiskt :-)

Utöver Yankee Candles så finns det ett stort urval av fina saker i affären, jag känner att jag lätt kan handla ihjäl mig där *HAHA* Så problemet att inspirera och sälja till kund finns inte. Dessutom så otroligt trevliga kunder som handlade!!! Sånt är roligt oxå....


Sammanfattningsvis, en bra första dag på mitt nya jobb :-)

Av Grynisen - 12 april 2008 07:01

Det är helt vitt ute... IGEN *suckar* Alltså det här är ju så jäkla trist. Jag vill ha vår, alla vill ha vår nu.


Temperaturen är +1 grad... så det är slask och allmänt skitväder *muttrar rejält* Dessutom har jag sommardäck på bilen och enligt reglerna får jag inte köra med bilen då om det är under +5 grader. Jag ska ju till jobbet....


Åhhh vilken trist lördagmorgon... vill INTE ha snö. Nej nej nej...


Whille blev oxå jättebesviken när han såg snön, han vill ju åka sparkcykel hos farmor sen.





Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards