Alla inlägg den 5 april 2008

Av Grynisen - 5 april 2008 18:28

Stort GRATTIS på din födelsedag!!!


Fördelen när man blir äldre, är att siffrorna räknas ner *blink*


Tack för att du kom hit idag trots födelsedag och annat!!!


Hoppas du fick en bra eftermiddag med god tårta och mer uppvaktning!!!



****KRAM****



Av Grynisen - 5 april 2008 18:23

Idag bjöd jag hit lite grannar och kompisar för att prova på lite hudvårdsprodukter.


Jag förberedde förmiddagen genom att baka goda frallor, göra smoothies av jordgubb och banan. Det var JÄTTEGOTT, även om jag knappt hann smaka något.


Vid klockan 11 kom de inbjudna och de bjöds på en smoothie och fick prova på lite handvård, Satin Hands som det heter. En mycket skön handkräm som kan göras i tre steg för att få den ultimata känslan. Vi passade även på att prova Satin Lips, en lite mask för läpparna som avlägsnar död hud och bakterier, därefter en skön mjukgörande läppbalm. Därefter dukades det fram ljumna frallor, ost och lite grönsaker, kaffe och te oxå så klart :-) Det pratades och jag kände hur svårt det var att hinna med alla.... Tänk er själva, 10 tjejer som snackar för fullt och om olika saker *ler*


Där efter var det dax för presentation av hudvård. Där hjälpte en av mina kompisar mig väldigt mycket.


En trevlig dag med en dörr för nya möjligheter :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards