Alla inlägg den 1 april 2008

Av Grynisen - 1 april 2008 20:36

Det är väl mitt egna fel. Slarvar otroligt med mat och dryck just nu.... Åt frukost i morse vid klockan 9, en smörgås och en banan. Sen åt jag middag först vid klockan 18 :-( Slarvigt slarvigt... jag vet!!! Ingen dryck där emellan heller...


Jag ska försöka planera upp min vardag på ett strukturerat sätt. Jag har ju alla möjligheter att gå promenader, äta rätt och allt det där. Tyvärr är det just min motivation som är i botten. Mina tankar snurrar åt massa andra håll och jag har svårt att ta mig för något, sitter o tänker, funderar på lösningar och oroar mig.


Kanske morgondagen kan ge mig ny energi och hoppfullhet om en bra framtid :-)


Imorgon är en annan dag....

Av Grynisen - 1 april 2008 17:30

Idag blir det barnens favorit, Spagetti Carbonara. Det är mums :-)


Nu gör jag ju inte som den vanliga traditionella Carbonaran. Jag kokar spagetti, steker upp bacon i små bitar. Sen blandar jag ihop spagetti och bacon tillsammans med grädde och svartpeppar. Jag struntar helt i det råa ägget... Det blir kanongott!!!


Whille önskade sig detta redan igår men då var det andra planer. Men han blir säkert glad när han kommer hem klockan 18 och ser vilken mat som står på bordet *ler*

Av Grynisen - 1 april 2008 09:04

Om en timme ska jag på "Basinformation" på Arbetsförmedlingen. Jag har ingen aning om vad mötet innehåller, men det är väl informationen om vad Arbetsförmedlingen gör och vad jag är skyldig att göra för att få A-kassa osv.


Senare idag är det simskola igen. Då ska jag ha med extra pengar för ev. simmärke som Fliz kanske tar idag. Hon är väldigt förväntansfull så jag hoppas verkligen hon fixar det för Silvergrodan :-)


Annars är dagen som en vanlig tisdag, inget ovanligt som händer vad jag vet!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards