Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Grynisen - 13 mars 2008 19:08

Väder utanför ditt fönster: Mulet och trist, som vanligt!

Lyssnar på just nu: Barnens spelande på andra datorn

I går gick du och la dig: Jag la mig ungefär klockan 22.30

Idag vaknade du : När klockan väckte mig vid 6.44

Vad har du på dig: Grå mysbyxor, halternecktop, sockar och trosor

Senaste som ringde dig: Ulrika

Som du ringde: Syrran

Senaste som skickade dig sms: Ulrika

Senaste som du skickade till: Ulrika

Senaste vän du addade på Facebook: Oj... tror det var en granne, Diana

Som addade dig: Minns ej... 

Senaste person som mailade dig: Siw

Sista hemsida du besökte/läste: Helens blogg, http://vardagsliv.bloggagratis.se/ 

Ska/har gjort/göra idag: Ni som läst min blogg vet ju :-) Dagen började med jobb, sen läkarbesök, hämtning av barnen, åkte runt och tittade på tomter, kvällsmat.
Det som återstår är nattning av barnen, tv-tittande, matning av marsvin och katter, sova

Bra eller dålig dag idag: I morse tyckte jag att det var en dålig dag, mest pga att jag var nervös för läkarbesöket. Men därefter har det känts ok så betyg blir MEDEL!


Jag utmanar följande att göra liknande på sin blogg:


Lillith76

Steffman

Av Grynisen - 13 mars 2008 16:42

Usch ja.... vilka mardrömmar jag hade för mitt besök hos urologen!!!


Men det gick väldigt bra. Jag bedövades med salva i urinröret och efter några minuter så förde de upp en liten kamera i urinröret. Det gjorde lite ont med en gång men sedan kändes ingenting.


Det mest jobbiga är ju att ligga där, känna sig väldigt obekväm och bena isär medans en sköterska och en doktor grejar *skrattar lite*


Men nu är det gjort, och det såg bra ut. Så då kan jag ju andas ut igen....


Tack ni gulliga som skrev till mig tidigare idag!!!

Av Grynisen - 13 mars 2008 09:05

Känner obehag inför detta besöket. Jag har ju problem med ständiga urininfektioner så idag har jag en tid hos en urolog. Bara namnet skrämmer mig *ler lite* Att läkaren är manlig skrämmer mig oxå... Kanske fjantigt men det är så jag är...


Jag ska dit idag och ev ska de använda någon lite kamera som ska upp i urinröret *HJÄLP* och det är det som jag är rädd för... Sköterskan sa att jag bedövas, men då känner jag mig skrämd för bedövningen som säkert är i sprutform... *suck*


Det är inte min dag idag helt enkelt...





Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards