Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Grynisen - 6 mars 2008 18:28

... och barnen sitter i badet. Dammsugning och utfordring av både katter och barn har jag oxå hunnit med :-) Ändå har jag bara varit hemma i ca 35 minuter, effektiv som man e *ler*


Jobbdagen har varit bra, men lugn! Men då har jag kunnat gå igenom mer om kakel, lite av alla 20.000 olika plattor(!) som vi har *phuuu* Det är en del!!!


Jag och barnen ska ha lite småmys innan de ska lägga sig, sen är det jag och tv:n som hägrar *ler* Idag är det ju avsnitt två av Private Practice, där efter Gordon Ramsey. Härligt... tv:n och jag + en god kopp te

Av Grynisen - 6 mars 2008 12:37

Vi orkade inte fixa någon middag igår kväll när vi kom hem, så Micke tog med sig spagetti och köttfärssås som vi hade en färdig portion i kylen medans jag sa att jag fixar något idag på morgonen.


Så klockan 7 i morse stog jag och kokade fullkornsmakaroner, fixade sallad, paprika, rödlök och skinka.


På lunchmenyn idag blir det alltså pastasallad med pestovinegrett!!!


Gott va :-)

Av Grynisen - 6 mars 2008 07:27

Natten har varit väldigt blåsig och regnig, och +5 grader. All snö är borta, vilket inte förvånar... Vi får väl se hur vädret fortsätter idag.


Idag har båda barnen studiedag så de ska vara hos sin farmor. Jag jobbar till klockan 16.30 idag så jag hämtar barnen ca 17 igen. Barnen älskar sin farmor men blir tyvärr ganska uttråkade av att vara där. Jag hoppas att Whille kan gå till någon kompis, farmor bor ju i närheten av oss. Men ska han träffa en kompis så måste farmor följa... Jaja vi får se.


Nu ska jag fixa lite frukost till mig och barnen

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards