Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Grynisen - 4 mars 2008 16:29

Första dagen för barnen, det började förra veckan men då lät vi barnen avstå med tanke på att de hade varit rejält sjuka precis innan.


Simningen gick bra. Whille kunde fortfarande simma utan hjälp *ler* Han var jättestolt!! Fliz hade lite svårare med att hålla sig flytande så hon fick en lite flytkudde på ryggen, då gick det mycket bättre :-)


Jag tror att denna terminen kommer bli terminen som iaf Whille kommer simma obehindrat, ev Fliz oxå. Det är ju perfekt med tanke på att efter terminen är det sommar och förhoppningsvis en sommar som gör att vi kan bada och simma utomhus!!!



Av Grynisen - 4 mars 2008 11:48

... ska vi kalla det DAG 1 *ler*


I 45 minuter har jag nu varit ute och gått i rask takt. Jag vet inte exakt hur lång sträckan blev men det ska jag mäta upp på "I Forms sida" sedan, där kan man mäta ut exakt sträcka man ska gå i sitt närområde... kanonbra!!!

Jag måste säga att det var riktigt skönt. Jag lyssnade på massa bra låtar och lät tankarna flöda fritt... rensade hjärnan en hel del. Det sista har varit en hel del tuffa dagar privat (som jag inte vill ta upp på bloggen) så att bara rensa, sortera och filtrera samtidigt som jag njöt av solen och kalla vindarna känns riktigt bra!!!


Jag har även blivit inspirerad av två "bloggkompisar" Grodis och Lillith76 (kan man säga så??) så jag har bestämt mig för att köpa/önska mig denna stegräknare. Då kan jag ju få lite mer koll på hur mycket jag går osv :-) Bra va!!!


Den kan jag ha på mig varje dag så jag även kan få kollat hur mycket jag springer runt på jobbet.... för jag anar att det är en hel del. Med tanke på mina stackars fötter *ler*


Nu ska jag hänga tvätt, sen duscha och till sist unna mig ett avsnitt av "Gossip Girls" (TACK HELEN)

Av Grynisen - 4 mars 2008 09:28

Han är ju helt underbar *fnissar*

Av Grynisen - 4 mars 2008 09:05

Men rackarns kallt ute, -5 grader... Men kylan spelar ingen roll, det är ju solen som ger oss energi och styrka. Det känns kanon!!!


Jag tänkte att jag ska vara en av de duktiga människorna som ska ta en promenad sen innan jag hämtar barnen. Det är ju min lediga dag och då ska den utnyttjas på bästa sätt :-) Så en härlig promenad i solen är ett prio. Men nu innan så ska jag fixa lite med min dator.


Whille ska åka skridskor idag. Den stackarn har aldrig gjort det förut, men han är sååå exalterad. Jag försökte få honom att förstå att alla inte kan åka, speciellt inte första gången. Men jag tror inte han lyssnade så mycket på det örat. Spännande att se hur hans dag har varit sen när jag hämtar honom!



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards