Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Grynisen - 26 februari 2008 22:08

Inte en dag för sent... Min bärbara har gjort sitt så idag gjorde jag och Micke slag i saken och åkte och köpte en ny!!! Så nu sitter jag och bloggar för första gången på denna, min fina juvel *haha*


Vilken skillnad det är, denna är HELT TYST.... inget surr från fläktarna eller nått annat oväsen *njuter*


Nu kommer jag kunna använda denna datorn i sovrummet för att kolla film osv. Med min gamla har inte det funkat pga att den stänger av sig hela tiden...


Nu måste jag bara fixa iordning den så att jag får in favoriter, mail, foton mm så jag känner mig hemma igen. Måste även lära mig lite om Windows Vista... den har jag inte testat innan!

Av Grynisen - 26 februari 2008 15:03

Var ju inne i stan idag... Fixa iordning mina naglar som ni ser bild på nedanför :-)


Därefter var jag bara tvungen att titta lite i affärer. Jag gick in på H&M och som vanligt raka vägen till barnavdelningen. Där plockade jag på mig en LOGG-skjorta, LOGG-tröja och en T-shirt. Detta till Whille. Till Fliz blev det tre klänningar lite enklare varianter, perfekta sommarklänningar, solglasögon (som hon har önskat sig ett tag) och strumpor. Så lätt gick det att bränna 540 kr *fnissar*


Jag gick även in på Lindex och köpte en ny mascara. Det var en mascara jag aldrig provat innan så jag får väl se imorgon om jag blir nöjd.


Som alltid när jag är i stan så MÅSTE jag handla lite te. Så det blev i vanlig ordning "Mammas mirakel" och för enkelhetens skull "Rabarber och grädde". Underbart :-)

Av Grynisen - 26 februari 2008 14:56

BLING BLING :-) Visst e de fina *toknöjd* (tyvärr lite svårt att fota pga glittret)

Av Grynisen - 26 februari 2008 08:59

Barnen fick sånna härliga mottaganden på dagis och skola när jag lämnade dom. Fliz som jag lämnade först fick genast en plats vid bordet brevid en kompis. Jätteglada miner och jag tror Fliz kände sig nöjd att vara tillbaka.


När jag lämnade Whille behövde jag bara komma in på skolgården. Där möttes han av en kompis som ropade: Whille, äntligen är du tillbaka :-) Väl inne i klassrummet så träffade han sina andra kompisar, de fick så mycket att  prata om att han glömde av mig direkt. Även hans fröken välkomnade honom tillbaka :-)


Härlig känsla man får i ett sånt här läge *ler*


Nu ska jag åka in till stan, idag är det min ego-tisdag (dock en vecka för sent) Så idag ska jag göra iordning mina naglar och sen gå och titta lite i affärer!!!

Av Grynisen - 26 februari 2008 07:12

Idag ska barnen få gå till skola och dagis en stund. Jag är ju ledig idag så det handlar bara om några timmar.


Båda barnen mår mycket bättre. De äter och Whilles mage har lugnat sig helt. Fliz är oxå bättre i både hals och mage.


Det märktes igår att de började bli friska, de bråkade, retades och gjorde en massa "friskheter" som inte har hänt här på en vecka. Därav beslutet att de ska få gå några timmar idag :-)


Micke har gått till jobbet idag, trots att han inte mår ok. Så vi får väl se hur han mår senare idag...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards