Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Grynisen - 8 februari 2008 22:50

Whille, Fliz OCH Micke *fnissar*


Själv har jag umgåtts med Lets Dance-gänget via tv:n.


Whille somnade redan vid kvart i åtta. Så trött han var lille fisen. Han kämpade med att hålla sig vaken men tillslut gick det inte mera. Det är ju oftast Whille som slår ihop sina blå först om kvällarna.


Fliz var vaken till ungefär klockan 21... sen somnade hon gott liggandes på pappa i soffan. Micke var ju inte sen med att somna han heller... krampaktigt hållande i fjärrkontrollen. Ja det är ju viktigt för honom att kunna byta kanal även om man sover *ler*


Det var den fredagskvällen det.... Någon ostbricka hann vi inte med, men det finns ju en morgondag med MELODIFESTIVAL *JIPPIIIEEEE* Så jag sörjer inte för det!!!


Nu har kattfarbröderna fått lite tonfisk och kloklippning så nu sitter min vite herre, Belino (birma), och väntar på att vi ska lägga oss. Han sover ju på en kudde mellan mig och Micke och väntar ALLTID in mig, inte Micke *skrattar* Han ligger vid huvudändan, men på morgonen när jag vaknar så ligger han alltid vid mina fötter... för oftast under nätterna kommer Whille och då vill inte Belino ligga kvar!


Micke sover gott i soffan, han tittar väl in i sovrummet någon gång under natten hoppas jag!!!





Av Grynisen - 8 februari 2008 19:04

Passar alldeles utmärkt vid tv:n med barnen.


Vi köpte flera goda ostar när vi handlade förut, även Digestive som är ett måste :-)


Till ostbrickan kommer vi att ha ett Syd-Afrikanskt vin. JÄTTEGOTT!


En mysig kväll med familjen, helt rätt!

Av Grynisen - 8 februari 2008 17:38

Så gick mina sms iväg när klockan var ca 12.30 idag *ler* Jag rensade mitt skåp, lämnade mina kläder, stämplade ut, kramade några och sen gick jag ut... ut i friheten :-) Det låter nästan som om jag varit i ett fängelse, så illa har det absolut inte varit. Men jag har längtat så mycket efter denna dagen och nu är det verklighet!!!


Efter jobbet åkte jag och hämtade mina goseungar, vi mötte upp Micke och sen blev det handling i vanlig ordning!


Vi kom hem för en stund sen, så nu sitter barnen och Micke och spelar Playstation 2 medans jag sitter här och bloggar en stund! Snart börjar barnprogrammen så då är det bara att bänka sig!!!

Av Grynisen - 8 februari 2008 11:22

Yes yes yes!!! Känslan är fortfarande på topp


Jag måste ju fira idag men hur? Jag har inte ens tänk på detta innan... Någon god middag? Men vad?


Tre-rätters hade varit riktigt trevligt men alldeles för jobbigt på en fredag när vi alla är trötta!!! Ut på restaurang är inte heller att tänka på, oxå pga tröttheten *funderar*


Vi kan ju iofs fira imorgon men idag är det ju DAGEN D och då ska det ju märkas på något sätt iaf :-) Jaja... vi får väl se! Det är ju en seger i sig att gå härifrån om en timme mot nya mål och möjligheter.


Av Grynisen - 8 februari 2008 05:19

Så är det äntligen fredagen den 8 februari och det är min sista dag på detta jobbet :-) Jag har precis packat ner alla mina arbetskläder i en stor påse. Detta ska lämnas till personalavdelningen idag!!!


Idag är sista dagen som jag går upp kliockan 5.01 för att gå till jobbet, det är sista dagen som jag väcker mina barn för att de ska lämnas klockan 6.30 på dagis och skola.... Sista dagen på en lång kamp om att vilja mera, vilja utvecklas, vilja synas!!!


På måndag börjar ett nytt liv, mitt nya liv!!! Jag skrev ju det på Nyårsdagen att 2008 kändes som ett riktigt bra år, och det har börjat jäkligt bra :-D Nu gäller det bara att hänga med vidare på vågen, njuta av möjligheterna och utmaningarna som hänger framför mig!!!


År 2008 kan bara bli bättre, underbar känsla!!! 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards