Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Grynisen - 7 februari 2008 21:45

Fasen vilken grym gala, grymma artister och helt enkelt bäst :-)


Jag har aldrig sett Gay-galan innan, men jag måste ju säga att det finns ingen annan form av gala som har så mycket bra artistuppträdanden. Jag har tokdiggat ikväll *fnissar*


Nu är det ju repris av Gay-galan på TV4 så jag har ju redan hört en del i media men jag måste ändå säga att den är grym *HAHA* Jag har faktiskt inte hört något negativt om den heller...

Av Grynisen - 7 februari 2008 16:41

Ja det är vad mitt jobb tycker.... 10 ynka tulpaner fick jag idag för att jag slutar imorgon... 1 0 T U L P A N E R, det är så jag skäms lite för mina kollegor! Då kunde jag väl fått 8 tulpaner, en för varje år ;-)


Jaja det är ingen idé att bry sig, visar ju bara hur rätt jag gör som byter jobb!


Iofs, får ju inte glömma att det bjöds på fika. Dajmtårta blev det, så omräkning blir då 10 tulpaner OCH en bit dajmtårta. Låter jag bitter *skrattar* Nejdå... jag inte bitter, bara i någon form av chock tror jag!


Längtar ÄNNU mera till måndag nu *ler stort*

Av Grynisen - 7 februari 2008 11:27

Strålande sol på utsidan, energin flödar och jag blir på jättegott humör :-) Tänk vad sol och blå himmel kan göra, jag tror säkert att fler än jag påverkas positivt av detta!


Om drygt 45 minuter ska jag luncha med en kompis som slutat på det jobb jag är på nu. Han sms:ade och frågade om vi skulle ta en lunch, han hade lite att berätta, och jag är ju inte sen att hänga på *ler* Kul att träffas oxå, har inte sett honom på två veckor nu!!!


Känns skönt att komma utanför lite oxå.... Jag vill ju bara sluta nu, mentalt är jag  "ready for takeoff" *hihi* Men om 25 timmar är det verklighet *JIPPIIEE*


Jag är så glad!!! :-D



Av Grynisen - 7 februari 2008 05:35

Jaaa endast en morgon kvar :-) Såååå skönt!!! Det är kanske därför jag är så trött, just för att kroppen mentalt håller på att förbereda sig *ler* Eller så är jag bara kroniskt trött!?


Fliz är redan vaken, Micke väsnades en del innan han stack iväg så hon vaknade antagligen av det. Hon är ju den som aldrig vaknar annars... Lite förvånande! Men hon ligger i soffan och myser, tittar på matprogram *ler*


Torsdag idag... inget konstigt med det... Allt kommer flyta på i vanlig ordning! Hemgång runt klockan 16

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards