Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Grynisen - 25 januari 2008 16:53

Ute ösregnar det *suck* Men in till stan ska jag ändå :-)


Idag ska vi ha After Work med de som vill från jobbet. En kompis gjorde sin sista arbetsdag idag och då måste man ju självklart skåla in den segern *fnissar* Själv har jag två veckor kvar... men den skålen tar jag nog hemma!


Bussen går om 20 minuter så det är väl dax att fixa det sista så jag har allt med mig. All "backup-smink" pga regnet... omsminkning i bussen *hihi*...


Hoppas på en härlig kväll trots regn och tokblåst....

Av Grynisen - 25 januari 2008 14:44

Klockan 13 var det äntligen dax för klippning av håret. Inte en dag för sent. Normalt sett brukar jag klippa mig med 8 veckors mellanrum, men den här gången har det säkert gått närmare 12 veckor... INTE BRA!


Som vanligt klippte jag mig hos den lokala frisören som vi har här. Hon är duktig på att klippa men inte på att styla iordning frisyren i sluttampen. Men det gör inget....


När jag har klippt mig så står alltid färgningen på tur, så även idag. Så när jag kom hem så var det bara att sätta igång... Denna gången är det Garnier Nutrisse Dark Brown som sitter i håret... Den färgen passar mig och min hudton otroligt bra :-) Jag får massor med komplimanger, det är jättekul *glad*


Mitt hår styr mycket av mig själv. Är inte håret i sin ordning pga att jag inte klippt mig osv så blir det automatiskt "bad hairday" vilket oxå resulterar till "bad mood"...


Kanske därför jag var lite nere igår!?

Av Grynisen - 25 januari 2008 11:39

Det sa läkaren med det samma när han tittade i Whilles öron i morse. Kåvepenin utskrivet, dock ska det bara ätas i fem dagar. Det känns skönt!! Dessutom fick vi i tablettform, flytande = krig...


Fliz är på dagis. Det gick bra att lämna henne i morse iaf... skönt! Hon vinkade så glatt när vi gick, men självklart var det en viss avundsjuka över att Whille skulle vara hemma.


När jag och Whille hade varit hos läkaren, som bara tog ca 20-25 minuter *WOW* så åkte vi och handlade. Det var så lugn i affären, i eftermiddag och helgen kommer det säkert vara värre. Vi handlade hem färska frallor och gott pålägg som vi nu har ätit av.


Nu sitter Whille och spelar Playstation, han mår ganska bra trots allt.

Av Grynisen - 25 januari 2008 07:05

Men det gör ont i örat emellanåt. Så nu ska vi fixa iordning oss och sedan åka iväg. Fliz lämnar vi på dagis, och hon är allt annat än glad för det... Hon tycker det är fuskigt att Whille får vara hemma och följa med mig *suck*


Jaja... det blir säker gråt vid lämningen idag...


Dax att återgå till tillfixning av mig själv och barnen!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards