Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Grynisen - 17 januari 2008 18:02

Jag vill bara gå och lägga mig, är så trött att ögonlocken inte orkar vara öppna, det svider i ögonen :-( *suck* Men dert blir ingenting med det. Micke är iväg och tränar, barnen vill INTE lägga sig klockan 18 *HAHA* Nä det är bara att härda ut någon timme till... SEN kan jag småsova i soffan iaf :-)


Dagen i övrigt har varit väldigt trevligt. Jag och min partner (med vårat projekt) hade en mycket härlig eftermiddag. Vi blev bjudna på god mat och fantastisk efterrätt. Underbart... Tack Y!!! ;-)


Träffade även min JÄTTEGRAVIDA kompis, 9 dagar kvar till bebis, sååå spännande!!!! Jag kände på hennes mage, rackarns vilket liv det var där inne. Det är förhoppningsvis dax vilken dag som helst *ler*



Av Grynisen - 17 januari 2008 05:19

Torsdag morgon, en dag kvar innan helg :-) Det är tur att man motiverar sig *ler*

Idag, trots torsdag, jobbar jag bara halva dagen. Slutar redan klockan 11 :-)Jag ska iväg med en kompis och vi ska fixa lite saker inför vårt egna projekt som vi har börjat dra igång...


Whille vaknade precis, så nu ligger han i soffan och myser. Om en liten stund ska jag väcka Flizen.


Om jag inte har helt fel så regnar det inte just nu *skratt* Det är +5 grader ute och INGET regn.... vad har hänt, vad är det för fel på vädret??

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards