Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Grynisen - 12 januari 2008 22:13

Alltså det programmet.... jag tycker det är jättekul att titta på det men jag förstår verkligen inte människorna som ställer upp. Tänk att så många är beredda att göra vad som helst för pengar *ler*


Jag själv är en mes i det läget... Jag skulle ALDRIG klara av att tvingas stoppa något i munnen som är dött, ruttet eller onaturligt ( tex äta levande spindlar, larver, krabbor mm)


När jag kollar på programmet så sitter jag och nästan kväljer mig själv *HAHA* Ändå sitter jag kvar ;-)


Bara som idag (VARNING FÖR ÄCKELMAGADE, sluta läs här) i sista tävlingen. Då skulle de i slutet på tävlingen dricka upp en drink som var gjord av


  • maggots (mygglarver)
  • and-tungor
  • grismagsäck
  • rutten fisk


Detta mixades  till en trögflytande smet som sedan skulle drickas upp i tjocka sugrör *URK* Hur klarar man det??? Hur får man en sådan vilja att svälja ett helt glas med detta fruktansvärda *ryser* Ofattbart, men självklart imponerande :-)

Av Grynisen - 12 januari 2008 16:52

Vi har pratat nu det senaste om att det är dax att skaffa en billigare bil, en som är billigare att köra, billigare försäkring och billigare skatt. Just nu har vi en Hyundai Santa Fe, en härlig bil som vi gillar. Men den är ju tyvärr ganska dyr...


Idag åkte vi iväg och tittade på den nya Hyundai i30 som kom till Sverige under hösten. Den är ungefär som en Wolkswagen Golf. Det som vi inte visste innan var att i30 har en kombi som är på väg till Sverige inom kort :-) Kombin är som en Volvo V50 storleksmässigt vilket skulle passa oss väldigt bra.


Vi provkörde i30, både diesel och bensin. En skön bil att köra!!! Så nu har vi fått ett affärsförslag som vi ska fundera på lite *ler*


Spännande :-)

Av Grynisen - 12 januari 2008 10:52

Mina fantastiska barn vaknade klockan 6!!!!!!!!!!!!!!!! *suck* Fliz hade kissat ner sig, det är ju lätt hänt... då vaknade även Whille och var kissignödig. Sen kunde ingen av dom somna om :-( Så det var mycket småpratande och ett ständigt tittande på klockan för Whilles del, han ville ju att klockan skulle vara åtta så han kunde gå upp.


Vid halv åtta gick Micke upp med barnen.... sen låg jag kvar till halv tio, dock med ständiga besök från barnen som undrade när jag skulle komma upp *HAHA*


Nu har vi ätit frukost, slängt i en maskin med tvätt och även dammsugat lite. Micke ska ha en massagekund här klockan 12 så då är det skönt att det mesta redan är gjort... Jag och barnen ska ta det lugnt bara!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards