Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Grynisen - 11 januari 2008 22:21

Barnen sover, Whille somnade i vanlig ordning vid tv:n. I höstas somnade han till Idol, nu i vår blir det till Lets Dance *ler* Fliz la sig klockan 22 och det är väldigt tyst även från hennes rum, så hon sover nog riktigt gott nu!!!


Micke har nog oxå tagit sig en "snarkare"... Så jag får väl njuta av lugnet i min ensamhet... Skönt ändå!!!


Lets Dance är ett tidsfördriv att se *ler* Det är svårt att säga vilka som är bra efter första avsnittet, men de sämsta synstes ju tydligt *HAHA* Behöver nog inte nämna några namn...

Av Grynisen - 11 januari 2008 20:02

WOOOHOOOO *haha* Nu tar vi en sväng om i soffan.... kollar om det är något roligt eller snyggt att se på :-)

Av Grynisen - 11 januari 2008 11:18

Helt utan orsak... nöjd och glad :-)


På radion spelas det så skön partymusik, det gör mig oxå glad... Mycket blandat men helt perfekt för en fredagsförmiddag!!! Det är både gamla och nya låtar...


Om dryga timmen slutar jag och helgen börjar. Det gör mig på extra gott humör!!! Då ska jag hämta busbarnen och sedan iväg och köpa lite fredagsgott, vad det blir vet jag inte än.


Vad som händer ananrs idag har jag ingen aning om... den som lever får se!!!



Av Grynisen - 11 januari 2008 05:27

Välkommen underbara fredag *ler* Helgen och ledigheten är nära.... Redan klockan 12.25 börjar min helg *längtar* Bara den härliga känslan att få sova längre än till klockan 5.01 UNDERBART!!!


Om vi ska prata lite väder idag igen så är molnigt och blött, ovanligt varmt med +6,5 (!) grader ute.... ofattbar temperatur!? Är det inte väldigt många grader för att vara 11 januari? Det känns som om det där klimathotet trampar oss väldigt på tårna nu!


Barnen sover gott fortfarande, BÅDA i min säng.... snacka om att  jag har legat rak som en planka. Ett barn på varje sida som ska ligga så nära som möjligt *ler* Mysigt en stund.... men en hel natt!? Det händer iofs inte så ofta att båda sover hos oss, så jag ska inte klaga! Känner mig bara lite stel :-)


Nu ska jag plocka fram kläder till barnen och förbereda resten...





Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards