Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Grynisen - 8 januari 2008 18:04

Nu är köket utan jul... Mina fina vinter/vår-gardiner sitter åter uppe... Fina gröna växter i alla fönster ger en underbar fräsch känsla! Nu har även min mentala saknad av julen lagt sig, nu ser jag framåt mot vår och sommar!


Tvättmaskinen har oxå fått röra på sig. Två maskiner blev det idag, så nu luktar det så gott, lite sommarlukt av alla upphängda kläder i tvättstugan...


Eftersom jag varit så duktig, ja jag anser det *hihi* så var jag välförtjänt lite turkisk yougurt med rinnande honung på *smask* Så nu ska jag njuta av det och gosa med mina underbara barn innan de ska sova!!!

Av Grynisen - 8 januari 2008 16:38

Jag har sagt upp mig från mitt jobb idag *LER*


Jag har fått ett nytt jobb, allt gick så snabbt, intervju och PANG så erbjöd de mig tjänsten... OCH JAG SA JAAAAAAAAAAAAAA :-)


Jag är JÄTTEGLAD!!!!


TJOOOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nu ska jag bli en slipad säljare inom kakel och badrumsartiklar, och JÄKLAR vad jag ska sälja.... Bra lön + provision på det jag säljer...


Livet känns bra idag... det är en bra dag helt enkelt!!!

Av Grynisen - 8 januari 2008 11:04

Eller något sånt känner jag... lite småhungrig iaf... men ändå inte... eller är jag!?


Sen är jag lite spänd, har bokat ett möte med min chef. Det blir lunchmöte eftersom det är så fullspäckat med andra möten just idag...


Magkänslan är lite pirrig... *ler*

Av Grynisen - 8 januari 2008 05:16

Då var det riktig vardag även för mig. Sitter här och smågäspar men är inte vansinnigt trött, det kommer väl i varnlig ordning i slutet på veckan.


Ute regnar det, +2 grader och normalt höst/vinter väder i Göteborg :-(


Whille vaknade för en stund sen, så nu ligger han i soffan och tittar på TV-shop, allt i vanlig ordning. Fliz väcker jag om en halvtimme ungefär...


Idag blir en annorlunda dag.... varför kommer jag berätta i eftermiddag *ler*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards