Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Grynisen - 5 januari 2008 21:55

De här klubban, en "freebandyklubba" är Whilles stoooora intresse och sysselsättning så fort han är med kompisar eller hemma från skolan.


En sånn här bandyklubba ligger på drygt 500 (!) kr. I hålet ska man fånga upp bandybollen som man ska göra diverse saker med :-)


Whille står varje dag och övar i hallen, han "zorrar" som det heter *hmmm* Han var den första bland kompisarna som fick en sådan. Whille som går i nollan, förskolan, har nu kompisar i både 2:an och 3:an som han är med varje dag . Dessa killar har oxå köpt "zorraklubbor" *ler* Dagarna gå ut på att spela bandy och stila inför varandra *ler*



Av Grynisen - 5 januari 2008 21:19

Så här ser det ut utanför vårat hus just  precis nuuuuuuu!!!!!


JIPPIE!!!!

Av Grynisen - 5 januari 2008 15:41

Nu har vi precis mumsat i oss god middag. Det blev tacos med diverse tillbehör.... jättegott!!! Nu är jag verkligen tokmätt.... :-)


Barnen har rusat ut till kompisar igen så jag och Micke är ensamma...


Vad som händer övrigt idag vet jag inte. Vi var iväg förut och köpte lördagsgodis till barnen.


Latmasken gör sig redo *HAHA*

Av Grynisen - 5 januari 2008 09:05

Barnen sitter i soffan och tittar på SvampBob Fyrkant... Jag sitter och gäspar och lovar mig själv återigen att lägga mig i tid *ler* Men men....


Enligt väderprognoserna så skulle det bli snö natten till idag och även snöa under dagen.... Besviken blev jag när jag såg att inte en snöflinga har fallit :-( Jag ville ju att barnen skulle få möjlighet att åka lite pulka, göra snölyktor och ha roligt idag.... Trist!!!


Dagen i övrigt har inga krav. Det enda som jag vet är att köpa lördagsgodis och slänga papper i pappersåtervinningen.... Ganska kravlöst känner jag :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards