Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Grynisen - 4 januari 2008 23:31

Jag måste verkligen rekommendera denna, Brämhults jordgubb-lime!!!


Den smakar nyplockade sommarjordgubbar.... en riktig fräsch dryck!


Så här stod det om den på deras hemsida:


JORDGUBB-LIME
Mångas absoluta favorit är Jordgubb-Lime. Och det är inte så konstigt, eftersom den är klart vanebildande... Den färskpressade limen kommer från Brasilien, Argentina, Uruguay eller Mexico, beroende på vilken tid på året det är. Den syrligt ”bitiga” limejuicen blandar vi med solmogna jordgubbar av sorterna Senga sengana eller Camarrossa. Resultatet blir en perfekt avvägning mellan frisk syra och mjuk sötma.


Så ni som gillar jordgubbar bör verkligen köpa denna och smaka :-)

Av Grynisen - 4 januari 2008 22:27

Vi satt allihop och tittade på ICE AGE 2, mumsade popcorn och drack läsk... jättemysigt!!!! Det är sånna här kvällar som ger så mycket energi :-) Vi alla mådde så gott av att bara vara tillsammans....


Fler sådana kvällar vill jag ha!!!


Inget bråk, inget skrik, inget stress och inga måsten..... Härligt!

Av Grynisen - 4 januari 2008 20:32

Jag köpte den filmen till barnen... tyckte att nånting kul ska vi väl få titta på ikväll... på tv är det ju vanlig skit!


Fliz och Whille sitter och kollar nu.... Fliz gapskrattar, det är så härligt att höra *fnissar*


Så nu är det dax för mig att gosa med barnen och ha lite fredagsmys oxå!!!


Gäller att vara snabb, snart är popcornen slut *ASG*

Av Grynisen - 4 januari 2008 19:29

Det gick vägen :-)


Mer info kommer..... men tyvärr inte förän nästa vecka!!!!

Av Grynisen - 4 januari 2008 15:40

Nu ska jag iväg på ett möte.... ett möte med en ev avgörande framtid för mig och min familjs del *blink*


Wish me luck!!!!!!

Av Grynisen - 4 januari 2008 14:18

Nu har min kompis åkt hem igen... Vi åt en god frukost tillsammans och pratade massa skvaller, jobbsnack och mycket annat...


Hennes bebismagen var så stor och fin. Hon har 19 dagar kvar till beräknad födsel men det kan ju hända vilken dag som helst :-) Sååå spännande!!!


Hon hade även med sig en DVD med sin fina bebis från ett 3D-ultraljud!!! Jag säger bara WOW vad häftigt. Man ser ju verkligen att det är en bebis, ansikte, fingrar, när bebisen sväljer och gäspar.... otroligt charmigt och ett underbart minne!

Av Grynisen - 4 januari 2008 08:22

En kall och blåsig fredagsmorgon har gjort entré!!! Jag var precis ute och satte i motorvärmaren, rackarns vad det blåste *brrrr*


Barnen ligger i varsin soffa och tittar på lite barnprogram. Själv njuter jag av lugnet omkring mig. Snart ska jag ta mig en dusch, sen en kopp te tror jag.


Idag ska en kompis komma hem till mig. Hon väntar bebis vilken dag som helst *mysigt* Vi ska fika lite, umgås och bara prata av oss. Det ska bli kul och se henne oxå, det har jag inte gjort på över en månad.... spännande och se skillnaden på magen :-) Nästa gång vi ses så har hon ju en bebis utanför magen istället *ler*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards