Alla inlägg under november 2007

Av Grynisen - 21 november 2007 17:05

Ja idag är det ju en sånn dag.... snabbt hem, hämtar barnen på skola och dagis, inväntar Micke och sen åker jag igen *phuuuu* Lite småstressigt!!!


Klockan 18.00 börjar målandet, och håller på till kl 22. Idag kommer jag bara stanna till kl 20.30, jag vill hinna hem och se Greys *ler*

Av Grynisen - 21 november 2007 11:32

Just nu sitter jag och väntar på att gå och äta... Lunch är om en kvart... *HUNGRIG*


Idag har jag med mig korv stroganoff och ris... gott!!!


Sen är det möten i eftermiddag i vanlig ordning. Jag ska även passa på att köpa några saker på min rast sedan...



Av Grynisen - 21 november 2007 11:32

Just nu sitter jag och väntar på att gå och äta... Lunch är om en kvart... *HUNGRIG*


Idag har jag med mig korv stroganoff och ris... gott!!!


Sen är det möten i eftermiddag i vanlig ordning. Jag ska även passa på att köpa några saker på min rast sedan...



Av Grynisen - 21 november 2007 11:32

Just nu sitter jag och väntar på att gå och äta... Lunch är om en kvart... *HUNGRIG*


Idag har jag med mig korv stroganoff och ris... gott!!!


Sen är det möten i eftermiddag i vanlig ordning. Jag ska även passa på att köpa några saker på min rast sedan...



Av Grynisen - 21 november 2007 05:15

Onsdag idag ja.... Hela tiden denna nedräkning till helgen *ler* Allt för att få sova några timmar längre!!!


Natten har varit lugn, bajskatten bajsade vid Micke sida säng vid kl 4.15 *suck* Härligt uppvaknande.... sen satt den doften i tills jag gick upp känns det som :-( *URK*


Jag ska ta och fixa mig lite frukost nu, äta i lugn och ro... sen väcka barnen!

Av Grynisen - 20 november 2007 22:03

Åter igen har min fina birma-katt fått någon "deppig-eller-jag-tycker-inte-något-är-bra-så-jag-bajsar-lite-här-o-där"-knäpp... :-( Det är sååå jäkla jobbigt.


Han började igår kväll med att kissa i badkaret och sen försöka sig på att bajsa i vårat sovrum. Jag kom på honom så då sprang han in i tvättstugan och bajsade på Fliz kläder som låg vid tvättmaskinen på golvet *GRRRR*


Imorse när jag åkte till jobbet så stängde jag dörrarna till alla sovrum... men det finns ju ytor kvar som inte är stängda.


När jag kom hem hade han bajsat vid dörren i tvättstugan... Återigen... STÄDA... dessutom var det tass-spår i köket, han hade väl trampat i skiten oxå... Så jag fick torka golvet, slänga dörrmattan och sen eftertorka med ättika *urk* Bara en stund senare kommer hans "bajs-ryck" igen... då under en garderob som står på ben... *suck* Faaan... ner där och torkade... ättika IGEN!


För 10 minuter sen passade han på att ta vårat sovrum som han missade igår... *dubbelsuck*


Alltså... fan vad det luktar illa... luktar äckligt diarrébajs var jag än e känns det som!


Det kontiga är ju att han gör bara så här ibland... Hade han hållt på jämt hade jag förstått att något är fel, tagit honom till veterinär. Men när han gör det så kan det gått månader emellan, så jag hittar inget mönster.


Kattlådan var nystädad igår, det görs varannan dag, torrfoder och tonfisk fanns att äta, vatten fanns att dricka, inga besökare har varit här därav inga konstiga lukter... Inget har hänt här utöver det varnliga...


Han är sju år, innekatt sen födseln, har en kattkompis...


Känner mig maktlös... vad är det som är fel? Tips någon????

Av Grynisen - 20 november 2007 19:07

Håret är färdigt.... färgen blev bra, det var inte choklad utan mörk brun... vet inte om det har någon större betydelse men men :-)


Jag har även torkat golven, andra maskinen tvätt som körs nu, lagat korv stroganoff att ha till lunch för mig och Micke imorgon.


Nu börjar tröttheten slå in oxå... lite småont i huvudet och grusig i ögonen. Hur ska jag orka att hålla mig vaken till Desperata fruarna tro? Jag knske tar mig en liten lutare nu när jag lägger barnen.... småsover lite framför tv:n *ler* Inte fel!!!

Av Grynisen - 20 november 2007 16:59

Jag fick tid idag... *YES*


Jag åkte dit efter att jag hämtat barnen och ville betälla en tid, då sa hon att hon kunde ta mig om en halvtimme (kl 16.00)


Hem snabbt... bytte om... fixade mut-godis till barnen... ner igen :-)


Nu är jag ganska kortklippt... mer än på min visningsbild!!!


Det är klippt lite som jag hade det för ett år sen ungefär... korta längder, spretigt och snyggt!!!


Nu är jag ju jäkligt ovan till denna frisyren men jag vänjer mig säkert snart igen.


Hårfärgen står i badrummet och bara väntar *HAHA* Så nu är det dax för att snygga till färgen oxå.... chokladfärg blir det idag :-)



GÖTT E DET ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards