Alla inlägg den 25 september 2007

Av Grynisen - 25 september 2007 16:47

Rackarns dyr lite medicintub.... 220 kr för två stycken små rackare med 5 gram i varje!!!!!


Dom vet ju hur dom ska ta betalt iaf *HAHA* Medicinen måste man ju ha så vad har jag för alternativ!? Bitter... jag... nejdå... *ler* Bara fundersam...


Nu har jag och barnen ätit god lasange, barnen har satt sig i soffan och tittar på en Disneyfilm... själv underhåller jag mig med min laptop :-) Skriver här... läser bloggar, kollar Facebook och lite annat krafs.


Lite koppla-av-stund :-)

Av Grynisen - 25 september 2007 10:53

Så mysigt!!!


Frukosten blev en mysig frukost, te, smörgås, Proviva, yougurt och tända ljus *ler* Det är sådana här frukost-mornar som är så rogivande och energiberikande :-)


Nu har jag hängt tvätt, slängt i en ny maskin. Nu ska jag fixa mig och barnen så vi kan åka iväg och fixa medicin och lite annat.



Av Grynisen - 25 september 2007 08:21

Ja det är ju lika bra att kombinera för att få ännu bättre effekt *ironi*


Whilliam är hostig, snuvig och JÄTTERÖD i sina ögon... dock inte kladdig. Fliz är kladdig i ögonen men inte förkyld, själv har jag ont i halsen och lite snuva *ler* En härlig blandning...!!!!


Idag ska jag hämta medicin till barnen, lönen har ju kommit *HAHA*


Annars idag blir det en lugn dag, barnen har ju studiedag så de skulle ju vara lediga ändå, men imorgon får vi oxå vara hemma. Ögoninflamation smittar ju otroligt mycket...


Vi får väl hitta på lite roligt här hemma idag, göra pärlplatta, baka, titta på film... blandad kompott!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards