Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Grynisen - 17 augusti 2007 18:19

Grattis grattis grattis på Era födelsedagar :-)


Anette blir 33 år, min fantastiska arbetskamrat! Love U Babe ;-)


Rickard blir 22 år, min systers underbart snälla och trevliga pojkvän!!



Hurra hurra hurra hurra!!!

Av Grynisen - 17 augusti 2007 18:14

Nu har vi ätit god Tacos-middag, Micke har fixat det nya duschhandtaget *JIPPIE* och helgmyset ligger framför oss :-)


Flizan sitter redan och myser framför tv:n medans Whille är ute och leker med en kompis. Men han kommer hem runt kl 19.


Kvällen kommer bli jättelugn, vi är alla trötta. Det blir lite latmaskkänsla i soffan med lite läsk och poppisar eller chips... mer än så blir det nog inte. Vi kanske kollar in någon film, jag har lånat hem två stycken som kanske är sevärda. Den ena hette "The BreakUp", den andra minns jag inte namnet på. Typiska tjejfilmer är de iaf *HAHA*

Av Grynisen - 17 augusti 2007 13:17

Äntligen.... nu är det helg!!!


Jag har precis hämtat barnen som nu äter lite flingor, själv ska jag byta om sen ska vi iväg och handla.


Micke har önskat Tacos idag *ler* så det ska handlas lite tillbehör till detta idag + lite fredagsmys till kvällen :-)


Men först är det operation duschslang som ska köpas :-)

Av Grynisen - 17 augusti 2007 05:19

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!


Om en vecka vid den här tiden är vi på väg till flygplatsen för att kl 7 åka mot Mallis :-) Bara en vecka kvar... så härligt!!!


Nu börjar nedräkningen. Whille har stenkoll, jag frågar honom varje kväll och han svarar alltid rätt... igår var det åtta dagar kvar *ler* Han och Fliz ser fram emot detta jättemycket, framför allt att moster ska följa med, det är nog det bästa med resan :-)


Skönt  med fredag idag!!! Kort dag  på jobbet är inte fel...



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards