Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av Grynisen - 11 augusti 2007 13:56

Sååååå snyggt... slingorna gjorde allt.... JÄTTENÖJD!!! Den här färgen kommer jag köpa igen :-)


Jag kan varmt rekommendera den... Mahogny heter den!!!! Mörk med lite rödton i slingorna *NAJS*


Nu ska jag fixa vidare... snart dax för KALAS

Av Grynisen - 11 augusti 2007 11:47

... sitter jag med färg i håret... Det är ju ofta så att man kommer på miljoner andra saker att göra, jag ska bara... jag ska bara *ler*


Det blev dammsugning, bäddning av sängar, vattning av blommor, packa in disk i diskmaskinen och köra igång den, fram med kläder till barnen....


Men nu sitter jag här, fullt med färg.... ska sitta i 25 minuter, sen sköljas ur, sen i med slingningen :-)


Barnen sitter och spelar Playstation2 på övervåningen.

Av Grynisen - 11 augusti 2007 09:46

Det är ett MÅSTE att göras idag *ler* Håret är trist och tråkigt, men lite färg i håret igen blir det kanon :-)


Jag köpte Loréals Couleur Experte, se här brevid, med färgen Mahogny...


Jag tror att den bli kanonsnygg på... brun med lite rött i!!!

Av Grynisen - 11 augusti 2007 08:25

Ja det MÅSTE vara lite sol idag när man är ledig *ler*


Fliz ligger fortfarande och sover, jag och Whille sitter och tittar på barnprogram. Micke är på kampsportsläger denna helgen, tur dock att det är i Göteborg så han är hemma ikväll igen :-)


Idag är det ju min svärfars 60 års dag... Så senare idag ska vi mumsa smörgåstårta och dricka bål *haha* Bli onykter *fnissa* Nejdå... vi ska fira min svärfar och ha det jättetrevligt :-)


Syrran och hennes kille kommer oxå dit :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards