Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av Grynisen - 9 augusti 2007 22:13

Jag kollade precis vårat konto... och där glittrade mina skattepengar till *JAAAAAAAAAAAA* Sååååå trevligt med lite extrapengar på kontot, det gör ju ingenting :-)


Då blir det inte bara naglar i stan imorgon, även hårfärg och kanske nått annat kul *glad*


Sen ska pengarna gå till fickpengar för resan, grejer som ska köpas till garaget mm. Så det är inte slösa-bort-pengar... men lite får man ju unna sig!!!

Av Grynisen - 9 augusti 2007 21:55

Såå lugnt och skönt... Micke kom hem från jobbet för en stund sen... Han hade köpt med en pizza som vi delade på. Bra nattamat *asg* Gott var det iaf :-)


Imorgon är jag hemma, sista dagen för inskolningen med Whille. Idag hade det gått jättebra. Det känns så skönt att han kommer in i det och ser ut att trivas och må bra. Min stora lilla kille *ler*


Jag ska in till stan imorgon och fixa mina naglar *JIPPIE* Har längtat minst en vecka nu. Det är fem veckor sen jag gjorde iordning dom så det är verkligen dax nu. Funderar  på att göra dom i turkos eller nått annat somrigt. Syrran gjorde ju sina igår, limegröna i olika glittervarianter... SKITSNYGGA!!! Så turkos tror jag skulle bli snyggt... passar bra till Mallisresan och solbrännan oxå *hehe*

Av Grynisen - 9 augusti 2007 17:39

Jag njuuuuuter... strålande sol och värme... det regnade lite förut men nu är sol och blå himmel igen. Tänk vilken energi man får av solen... pigg och glad, må-bra-känsla i hela kroppen :-)


Mitt öga mår mycket bättre *skönt* Så på lördag kan jag sminka igång mig igen, trots att jag måste ha glasögon. Mickes pappa fyller 60 år på lördag så det ska ju firas :-)


Jobbet idag har varit bra, mycket men ändå behagligt!!!


Jag stack lite tidigare från jobbet och mötte upp Micke och barnen, Micke skulle jobba.


Nu är vi hemma, Whille e hos en kompis och Flizan är här hemma med mig. Hon har blivit väldigt "hemma-mysig". Det är ju på gott och ont... hon älskar att vara hemma, leka och pyssla. Men det är väl bara en fas... sen vill hon säkert ut och leka igen!!!

Av Grynisen - 9 augusti 2007 05:07

Usch ja... o när klockan gick igång ville jag inte alls gå upp... men det gjorde jag ändå *ler* Vad har man för val....


Jag har massor att göra på jobbet idag... så det är bara att fixa sig färdig och åka iväg. Förstår inte hur jag ska hinna allt. Måste sluta kl 16 idag pga att Micke ska jobba :-(  Det är nackdelen för min del... men så är det ibland.


Nu ska jag fixa mig färdig och sen åka iväg!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards