Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Grynisen - 3 augusti 2007 21:15

... kolla på tv... dricka lite Coca Cola och kanske äta ett och annat popcorn *ler*



Av Grynisen - 3 augusti 2007 18:23

Skriver du dagbok?
Min blogg är min dagbok :-)


Vad är viktigast för dig?
Att mina barn får vara friska och leva ett lyckligt liv

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?    
Inget som lockar.... är för mesig


 Har du färglinser?
Japp, blåa! Men just nu är det vanliga endagslinser som gäller


Suger det här?
Nej, det roar mig *HAHA*

Kan du gå ner i spagat:
Jag kan ju tyvärr inte det. Men det är väl kanske lika bra.

Är du polare med grannarna?
Polare tror jag inte, men vi vet om varann, hejar och håller lite koll på varandras hus!


Gay?
Nej.

Har du varit kär i en kändis?
Kär kan man inte vara, men absolut jätteförtjust i mina yngre dagar!

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja... måste ju underhålla mig vid frukosten


Är du höjdrädd?
Näää... men utmanar mig inte för höjdsaker heller.


Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
Ja absolut

Har du sett din bästa vän gråta?
Japp


Har du fått någon komplimang idag?
*fundrar* Bara av mina barn... Whille sa att han älskar mig *njuta*


Är du mörkrädd?
Ibland... speciellt ute på kvällarna.


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja.

Har du haft vattkoppor?
Ja när jag var 10 år


Har du någon gång testat karate?
Nej, jag har ju inte det.

Äger du en iPod?
Nope


Skulle du vilja hoppa fallskärm?
Vill absolut, men vågar är en annan sak...


Gillar du allsång på Skansen?
Gillar det för att det är lite tradition... typisk sommarkänsla!


Kan du vissla?
Självklart (Kan du vissla Johanna... *nynnar*)


Vilken radiokanal lyssnar du på?
Radio City


Rakar du benen?
Ja men bara när jag känner att jag måste


Hur svarar du i telefonen?
Ja det är Johanna


Betalar du TV-licens?
Ja, det gör jag


Vad har du i fickorna just nu?
Jag har inga fickor på mig

Vilken parfym använder du?
Clean Shower Fresh


Kan du kasta macka?
Japp


När var du riktigt sjuk senast?
10 år sen exakt... väldigt sjuk....


Har du blivit opererad?
Tagit bort mina halsmandlar för 11 år sen


Äger du en cykel?
Ja den står i garaget


Vad har du alltid i handväskan?
Plånbok, nycklar, mobilen, läppglans, tuggummi


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, det får jag inte.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Tre stycken. Men ibland är det fler.

Läser du för skojs skull?
Ibland

Äger du ett busskort?
Nej, och det känns inte som jag behöver ett heller.

Har du gjort något dumt idag?
Nä det tror jag inte...


Har du gjort något snällt idag´?
Varit på Bushuset med mina barn... sedan McDonalds


Har du gett någon en komplimang idag?
Till mina barn, att dom varit duktiga och att jag älskar dom


Har du ätiti något idag? Isåfall vad?
Frukost, fika, middag


Har du druckit något idag? Isåfall vad?
Mjölk, coca-cola

Vem var den senaste du pratade med i telefon?
Micke


Vad står det i ditt åttonde sms i inkorgen?
"Hehe oki. Jaja men vi kan la höras i mon då. Vette fan varför jag e så trött. Puss love you"Detta var sms från min syrra i förrgår kväll


Vad var det senaste du köpte?
Mat om det räknas....

Av Grynisen - 3 augusti 2007 17:12

Nu har jag varit på Bushuset, hämtat bilen och handlat lite fredagsmys... Skönt att få vara hemma nu... lite seg idag med tanke på den tidiga morgonen.


Barnen hade jättekul på Bushuset... var alldeles lagom med barn där. Solen skiner ju ute så det var väl en av fördelarna där idag. Däremot går det ju inte att jämföra med Lek och Bus-landet som oxå finns nu, otrolig skillnad... både med att göra och med ljudnivån som blir *hihi*


Vid kl 14 hämtade vi bilen, 4.300 kr fattigare *suck* Men bilen "mådde" bra, endast fläkten som inte funkar som den ska. Men det går på garantin så det ska inte bli någon extrakostnad. Reservdel är beställd så det bör ske någon gång nästa vecka :-)


Nu ska vi bara ta det lugnt hela familjen, njuta av sista semesterdagen. För nu kommer ju solen *skratt*  Precis som jag anat... Grattis till alla som har semester kvar *blink*

Av Grynisen - 3 augusti 2007 10:40

Alltså KOLLA HÄR!!!!! Denna datorn vill jag ha *tråååånar*


http://www.aftonbladet.se/pryl/dator/article557887.ab



Av Grynisen - 3 augusti 2007 10:32

... det ser ut att bli lite sol iaf :-)


Jag och barnen ska åka iväg lite nu. Funderar på att ta barnen till Bushuset så dom får leka av sig en stund *ler* Sen ska vi ju hämta bilen igen runt kl 13.45


Ska väl handla lite fredagsmys oxå.... Många projekt blir det *hihi*


Kanske vi hinner med att baka oxå!!!!

Av Grynisen - 3 augusti 2007 07:47

Sitter i soffan och degar. Kollar lite på Nyhetsmorgon, alla sover tom katterna :-)


Hittade inget öppet bageri på vägen hem, lite synd. Men jag får göra god frukost ändå sen när alla har vaknat.


Fick en lånebil UTAN radio.... finns inget tråkigare än att köra bil utan musik. Sååå tyst och sövande. Tur att jag ska ha med Whille och Fliz sedan så det blir lite ljud...


Nä nu blir det liggande läge... gäller att passa på innan barnen studsar upp!

Av Grynisen - 3 augusti 2007 06:19

Usch ja... Gick upp kl 6 och det värsta med det är att på måndag är det verklighet :-( Men då går jag upp ännu tidigare....


Det regnar ute... trist!

Jag ska strax åka iväg och lämna bilen på service... sen hem igen. Får väl sätta mig i soffan och lyssna på tystnaden tills någon vaknar :-) Ganska skön känsla...


Med tanke på vädret så funderar jag på att baka med barnen idag. De kommer säkert vara uttråkade pga att man inte kan vara ute på samma sätt idag.


Men nu ska jag åka iväg...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards