Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av Grynisen - 2 augusti 2007 21:38

Då ska jag upp redan KLOCKAN 6.00 *suck* Ska lämna in bilen på service imorgon kl 7.00 *hmmm* Jag var tvungen att ta tiden, ville ju haft en tid redan för ca 3 veckor sen... men då var det fullt.


Jag får väl göra så när jag åker hem att jag handar färskt bröd och gör en mysig frukost till min goa familj! Inte fel :-)


Senare ska Micke iväg och jobba. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på då. Jag kan ju iofs måla omgång två på alla ställen där man inte behöver stege, så utsätter jag mig inte för någon fara. Vill ju inte upp på stege när jag är ensam hemma med barnen.


Vi får se vad som händer....


Det är iaf sista dagen på semestern.... nästan... det är ju tre veckor kvar tills vi åker till Mallis *YEEEAAAAAAH* Så jag har ju något att se fram emot ;-) Då jäklar ska jag ta igen sommaren med att sola och bada!!!!




Av Grynisen - 2 augusti 2007 18:45

Micke var tvungen att åka och posta några brev och då kom jag med den utmärkt trevliga idén att åka till Triumfglass Glasscafé på Eriksberg :-)


Precis när vi kommit iväg ringde syrran, hon och Rickard var uttråkade. När hon fick höra vart vi var på väg så åkte dom oxå dit så vi möttes upp *ler*


Efter glass och tjöt, barnen lekte oxå, så åkte vi hemåt igen!!!


Nu sitter barnen i badet och leker. Ska försöka varva ner dom lite så dom lägger sig tidigare idag, det är trots allt förskola och dagis på måndag!



Av Grynisen - 2 augusti 2007 14:40

Ja efter rengöring med lacknafta så var en dusch välbehövlig...


Nedre delen av övervåningen är målad av "MOI" ;-) Stått på en stege upp o ner upp o ner *ler* Men bra blev det...


Bildbevis kommer senare!!!


Nu har maken fixat god lunch!!!

Av Grynisen - 2 augusti 2007 11:15

Näää ingen motivation alls.... men huset målar ju inte sig själv så vad har jag för val!?


Nä.. det är bara o sparka ut arslet o sätta igång...

Av Grynisen - 2 augusti 2007 10:02

Redan torsdag.... tiden går fort...


Vi fortsätter idag som planerat med målningen. Det är molnigt ute men jag litar på väderprognosen, först regn till kvällen


Nu ska jag fixa god frukost!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards