Alla inlägg under juli 2007

Av Grynisen - 14 juli 2007 13:57

Nu när vi äntligen kom till skott för att måla så har penslarna TORKAT *morr* Vi blev rekommenderade i affären att plasta in penslarna vilket vi gjorde, men antagligen var det för länge.... Så nu ligger penslarna i lacknafta och vi avvaktar.


Vi har rensat en del på tomten från ogräs o sten istället.... Vet inte hur många skottkärror vi har tömt.... eller rättare sagt Micke :-)


Nu ska vi åka och handla tillbehör till tacos sen är det MAAAAAT *kurr i magen*

Av Grynisen - 14 juli 2007 09:03

... ja då blir det målning av huset :-) Inte illa!!!!

Vi sa det redan igår med tanke på att solen sken hela eftermiddagen och inget regn hade kommit sen halv sex på morgonen. Fortfarande inget regn, dock moln ute. Men molnen gör inget....


Ont i magen har jag idag oxå... fattar inte... Har tagit Ibumetin nu för att se om det hjälper... Lite jobbigt detta!


Jag får väl göra lite frukost och förbereda för målning. Syrran och hennes kille kommer oxå hit... DOM E GULD VÄRDA!!! *puss*

Av Grynisen - 13 juli 2007 18:55

Jag åkte iväg förut och skulle hämta hem Whille som var hos Izabelle och lekte. Då jag kom dit var dom precis i gång med förberedelserna för bad i poolen :-) Så det var bara för mig att åka hemåt igen, hämta badbyxor och baddräkt (Fliz ville oxå bada)


Så här härligt blev det, tom solen tittade fram *blink*

Av Grynisen - 13 juli 2007 15:33

Men det är ju inte konstigt.... magen är utmattad och även jag.


Whille är hos en kompis, jag och Flizan har tittat på DisneyChannel *ler* Vilken rolig fredag *haha*


Nu ska jag fixa lite att äta till Flizen... själv hoppar jag över känner jag!

Av Grynisen - 13 juli 2007 11:26

Jag var på jobbet en timma sen kände jag bara att det här går inte *suck* Så ont i min mage och svimningskänslor hela tiden... det var tom obehagligt att köra bilen...


Väl hemma stupade jag i säng.... ont i magen och allmänt off... Somnade och sov i tre timmar ungefär.


Nu har jag fått i mig lite havregrynsgröt och än så länge e magen lugn...


Jag kanske ska ta en tripp till Apoteket och kolla om denna tabletten finns att köpa *blink*

Av Grynisen - 13 juli 2007 05:31

Vilken jobbig natt... sprungit på toa och haft sååå ont i magen :-( Det måste ha varit kycklingen jag åt igår när jag träffade Johanna. Jag är helt öm i magen och inte alls sugen på att jobba. Men jag åker iväg o gör det viktigaste så sticker jag hem sen....


Ingen bra start på fredagen den 13....

Av Grynisen - 12 juli 2007 21:23

Fattar inte varför jag ska ha ont i magen... Har beslutat nu att äta havregrynsgröt till frukost imorron för att se om det blir bättre. Jag har ju kännt av min mage hela veckan, men sen några timmar tillbaka är en mer bråkig än vanligt *suck*


Jag ska lägga mig strax, så jag hoppas det går över tills imorron.


Nattis :-)

Av Grynisen - 12 juli 2007 19:21

Direkt efter jobbet idag åkte jag in till stan och träffade Johanna. Vi gick på Fröken Olssons och tog en fika. Jag tog en stor kopp te och panini med kyckling *mumma*


Det var ett bra tag sen vi träffades, tror det var julas senast *hmmm* Jag ska försöka komma upp till Stockholm senare i år. Vill ju se hennes lägenhet och allt som är runt om henne!!!!


Nu ska jag ta hand om barnen som är ute... snart dax att sova tror  jag :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards