Alla inlägg under juli 2007

Av Grynisen - 21 juli 2007 21:03

Ja det är ju faktiskt Johanna idag.... och det är ju mitt namn utanför cybervärlden :-)


Jag firar inte min namnsdag... men firades alltid som liten. Då fick jag alltid blommor, pengar eller någon sak. Det hade jag gärna tagit emot idag oxå *hihi*

Av Grynisen - 21 juli 2007 20:59

Barnen ska strax lägga sig... hade varit kul att se en bra film sen. Men det finns INGET på tv.... *suck* Sååå trist....


Vi har inte ens någon bra film hemma som vi inte sett :-(


Alltså sommar MEN inget bra på tv.... och inte ens sommar ute heller... Mer höst som jag har sagt så många gånger innan!!!


Trist trist trist

Av Grynisen - 21 juli 2007 17:36

Jag åkte iväg och hyrde en släpkärra.... I med ALLT skit som vi hade i garaget, och det var MYCKET skräp och prylar som bara stod där.


Iväg till Sävenäs och slängde allt! SÅÅÅ NÖJD!!! :-)


Nu behöver vi bara köpa Gorm-hyllor på IKEA. Vi behöver den största varianten som får in en flyttlåda på varje hylla. Jag tror det kommer bli jättebra. Men det får fixas efter semestern :-)


Nu har vi precis ätit lite middag. Efter blev det god fika som Flizan och syster hade fixat. Det var stora muffins dekorerade med färska hallon och blåbär. Så jättegott :-)



Av Grynisen - 21 juli 2007 10:07

Barnen vaknade kl 9.40 idag!!!!


Jag kan bara säga att en semester kan inte börja på ett bättre sätt :-) Helt underbart!!!


Idag ska Vi antingen måla vidare på huset ELLER slänga skräpet som vi har i garaget... Ute är det fortfarande uppehåll ute men det ser lurigt ut bland molnen. Vi får väl se vad vi väljer!


Nu är det dax att fixa en god lördagsfrukost ;-)

Av Grynisen - 20 juli 2007 14:53

JAAAAAAAAAAAAAAAAA jag har semester :-)


Underbart skönt!!!!


Om en stund ska jag och Micke iväg till en kompis och grilla, ska bli jättetrevligt. Syrran och hennes kille kommer hit och passar barnen :-) Skönt att få vara utan barn ibland, sitta och bara vara utan att känna känslan att man måste kolla barnen!!!

Av Grynisen - 20 juli 2007 05:48

Helt underbart!!!


Jag hade ställt klockan på 5.30 idag för jag tänkte att en kvarts sovmorgon är aldrig fel. Men jag vaknade ändå 5.12 *suck* sen låg jag och småkikade på klockan varannan minut. När klockan var 5.23 gick jag upp.... ingen idé att bara ligga och vänta på 5.30


Det är kyligt ute, inget direkt juliväder. Solen är väl det enda som stämmer ute vädermässigt.


Njut av dagen och tänk på mig 12.15 när jag stämplar ut för semester :-)

Av Grynisen - 19 juli 2007 19:23

Men för min del blev det "bara" i badkaret hemma :-)


Drog på riktigt varmt.... satt och frös innan, då är det oftast bara ett bad som hjälper. Peelade mig med bodyscrub från Body Shop och filade fötterna.


Nu känner jag mig laddad för att inviga semestern imorgon kl 12.15 :-)



Av Grynisen - 19 juli 2007 18:24

Ja där har barnen och Micke varit idag medans jag jobbade :-) Jag tror inte jag behöver skriva så mycket mera.... Bilderna talar sitt klara språk *ler*



Här är Flizan, hon har precis kommit ner från vattenrutchkanan







Whille spanar efter Flizan....







Flizan i stora bassängen, självklart är puffarna på ärmarna på






Whille och Fliz som precis kommit ner från vattenrutchkanan :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards