Alla inlägg under juli 2007

Av Grynisen - 6 juli 2007 18:25

Bjöd hem svärisarna på middag... tyckte att vi skulle fira lite att semestern och sommarlov har börjat för alla... utom mig då *ler*


Bjöd på tacos med massa goda tillbehör och läsk/öl till... till efterrätt blev det kaffe/te och jordgubbstårta.


Nu är vi såååå mätta *ler* Inget mer att äta idag känner jag...


Men gott var det :-)

Av Grynisen - 6 juli 2007 11:44

Såååå fina påsar jag köpte till barnens fröknar. I påsarna ligger olika sorters choklad, tyckte det blev det bästa. Choklad gillar alla, annars kan dom ju alltid bjuda på det till andra :-)



Av Grynisen - 6 juli 2007 09:53

Detta är min favoritparfym.... Clean Shower Fresh!!!


Helt underbart god parfym.


Förut hade jag alltid Escadas parfymer men de har helt klart fått konkurrens av denna skönheten.


JAG ÄLSKAR DEN!!!

Av Grynisen - 6 juli 2007 08:31

Nu ska jag lämna kidsen på dagis, sen iväg och fixa någon present till alla fröknar... Idag börjar ju sommarlovet :-) Mina busar är såååå glada över att vara lediga i 30 dagar *ler*


Det svåra är VAD jag ska köpa *hmmmm* Får väl åka och titta i lite olika affärer.


Tips mottages gärna :-)

Av Grynisen - 5 juli 2007 21:53


Behöver jag säga mera.... *suck*

Av Grynisen - 5 juli 2007 18:57

Synd... var lite sugen på "girltalk"... men det kommer fler dagar!!!


Regnet har precis toköst ner ute.... att det finns mer regn... fattar inte det.


Nu ska jag hänga lite tvätt och sen natta mina goseungar!!!!

Av Grynisen - 5 juli 2007 16:36

Stack från jobbet efter kl 15 idag.... Hämtade barnen från dagis så nu är vi hem.


Hade som plan att idag gå ut med en kompis o fika... men hennes son är sjuk så vi har sagt kanske.... Får väl se när hon ringer sen!


Imorgon är det barnens sista dag på dagis innan sommarlovet, och för Whille är det stort när han i höst sen börjar i skolan :-) Jättespännande!!!!


Jag ska ta och fixa lite här hemma så får vi se om det blir fika i stan eller mys i soffan!!!

Av Grynisen - 5 juli 2007 07:15

Mmm härligt va :-)


Men det där tråkiga vädret håller i sig.... o det suger. Fattar inte att vi bara ska få regn *suck* Usch usch usch


Får ju säga GODMORGON iaf :-) Jag är hemma lite längre idag med för Flizans skull. Igår var hon mycket piggare när jag hämtade och lämnade på dagis vilket kändes skönt. Jag får hoppas på samma idag oxå.


Nu ska jag ta o fixa håret o sminkningen för dagen *ler*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards