Alla inlägg den 11 juli 2007

Av Grynisen - 11 juli 2007 21:56

Halva jobbveckan har gått, halva kvar :-)


Skönt med torsdag imorgon. Ska även träffa en kompis efter jobbet imorgon, Johanna som bor i Stockholm numera. Vi lärde känna varann på dagis och har hållt kontakten sen dess. Tyvärr träffas vi inte så ofta längre pga avståndet... Men imorgon blir det fika :-)


Nu ska jag sova!!!


Zzz Zzzz Zzz

Av Grynisen - 11 juli 2007 20:33

Här är den nya Clean som jag vill ha, Warm Cotton :-)


Den låter underbart i sin beskrivning... läs nedan!


Så ren & så fräsch! Denna parfym ger dig doften av en fluffig, varm handduk som du precis tagit ut ur torktumlaren eller känslan av att ta på dig din favorit t-shirt som hängt utomhus på sommaren och torkat. CLEAN Warm Cotton sveper in din kropp med noter av citrus, lilac och jasmin över en bas av diskret men åh-så-härlig amber & mysk. En fräsch, betryggande, nytvättad doft.


Måste bara ha den :-) Får väl önska mig den nån gång eller bara unna mig!!! Jag bör väl iofs lukta på den innan med tanke på att den kostar 800 kr!!

Av Grynisen - 11 juli 2007 18:48

Jag är sååå trött... önskar jag kunde få lite energi. Jag sitter och gäspar hela tiden, lagom kul!


När barnprogrammet är slut ska jag köra hem syrran... så får jag lägga barnen efteråt istället. Bussarna går så dåligt på sommaren och dessutom tar det en stund från mig och hem till henne, men bara dryga halvtimmen med bil. Kan ju passa på att möta Micke då oxå, så slipper det ta så lång tid för honom att komma hem.


Och vädret... ja... som vanligt... säger inte mer än så.



Av Grynisen - 11 juli 2007 17:12

... DET REGNAR!!!!!!!!!!!!!!!!


Grrrr börjar verkligen tröttna vilket jag skriver här varenda dag. Men det tar ju verkligen... snacka om att halva Sverige kommer gå in i någon form av depression efter sommaren *hmmm* Tragiskt!!!!

Av Grynisen - 11 juli 2007 05:43

Idag hade jag gärna haft sovmorgon. Jag kunde iofs sovit till 5.45 men vaknade 5.12 och tänkte att det är likabra att gå upp och komma iväg tidigt idag med. Jag slutar ju ändå tidigare idag :-)


Fantastiskt nog så skiner solen mellan molnen, men det är bara +10 grader ute *brrrr* Så det blir på med värmen i bilen *hihi*


Alla sover gott här hemma... syrran har av någon konstig anledning satt på sitt alarm på mobilen så den ringer var 10:nde minut *hmm* Dessutom var tv:n på när jag gick upp... undra om Micke tyckte att katterna skulle ha underhållning :-) Jaja...


Dax att åka!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards